تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 146617

زمان دقیق آزادسازی حساب‌های وکالتی ایران‌خودرو چه زمانی است؟

زمان دقیق آزادسازی حساب‌های وکالتی ایران‌خودرو چه زمانی است؟
با اتمام مهلت وکالتی کردن حساب‌ها برای ثبت‌نام در طرح ایران‌خودرو، بسیاری از مشتریان در انتظار آزادسازی حساب‌های خود هستند.

به گزارش شهر بورس، مهلت وکالتی کردن حساب‌های بانکی برای شرکت در طرح فروش محصولات ایران‌خودرو به پایان رسیده و اکنون مشتریان تا دوم شهریور فرصت دارند تا در این طرح ثبت‌نام کنند. با این حال، سوالی که بسیاری از متقاضیان دارند، این است که زمان دقیق آزادسازی حساب‌های وکالتی چه زمانی خواهد بود؟

فرآیند ثبت‌نام و وکالتی کردن حساب‌ها

ثبت‌نام برای 12 مدل از محصولات ایران‌خودرو از 24 مرداد آغاز شده و متقاضیان تا دوم شهریور فرصت دارند تا مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. برای شرکت در این طرح، متقاضیان باید مبلغ 230 میلیون تومان را در حساب‌های وکالتی خود مسدود می‌کردند. این فرآیند وکالتی کردن حساب‌ها تا شب گذشته به پایان رسیده است.

زمان احتمالی آزادسازی حساب‌های وکالتی

هرچند که هنوز تاریخ دقیق آزادسازی حساب‌های وکالتی به‌طور رسمی اعلام نشده است، اما با توجه به تجربیات گذشته و اطلاعات موجود، پیش‌بینی می‌شود که پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی، بانک‌ها بین 10 تا 14 روز برای آزادسازی وجوه مسدود شده زمان داشته باشند. با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام در دوم شهریور و تعطیلی رسمی در چهارم شهریور، احتمالاً فرآیند قرعه‌کشی در روز پنجم شهریور به اتمام می‌رسد و انتظار می‌رود که آزادسازی حساب‌ها تا هفته سوم شهریور به طول بیانجامد.

به این ترتیب، مشتریان می‌توانند انتظار داشته باشند که وجوه مسدود شده در حساب‌های وکالتی خود را تا اواسط شهریور دریافت کنند.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ