تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 146372

یارانه تشویقی دولت / حساب یارانه‌بگیران ۲۲۰ هزارتومان شارژ شد

یارانه تشویقی دولت / حساب یارانه‌بگیران ۲۲۰ هزارتومان شارژ شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای موفقیت‌آمیز یارانه تشویقی دولت تحت عنوان «فجرانه» به مبلغ ۲۲۰ هزار تومان خبر داد که به حساب یارانه‌بگیران واریز شده است.

به گزارش شهر بورس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که یارانه تشویقی دولت تحت عنوان «فجرانه» به میزان ۲۲۰ هزار تومان به حساب یارانه‌بگیران واریز شده است. سید صولت مرتضوی در حاشیه همایش آموزشی توانمندسازی و توسعه سازمان‌های کارگری و کارفرمایی اظهار داشت که این یارانه تشویقی به مدت ۳ ماه اجرا شد و نتایج مثبتی به همراه داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اهمیت اجرای کالابرگ الکترونیکی، افزود که این اقدام یک تکلیف قانونی است و دولت سیزدهم تمام زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای آن را فراهم کرده است. به گفته مرتضوی، بیش از ۲۳۰ هزار فروشگاه در این طرح با وزارتخانه همکاری داشته‌اند و منابع مالی لازم بدون هیچ مشکلی تأمین و عملیاتی شده است.

مرتضوی همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت چهاردهم نیز این مسیر را ادامه دهد و منابع مورد نیاز از محل هدفمندی یارانه‌ها تأمین و پرداخت شوند. وی افزود که در صورت وصول درآمدهای هدفمند، کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای مشمول شارژ خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ