تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر : 146279

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 29 مرداد ماه 1403

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 29 مرداد ماه 1403
بازار سهام امروز (یکشنبه) با روند مثبتی به کار خود پایان داد و نمادهای بزرگ‌تر مانند فملی و فولاد سهم بسزایی در این رشد داشتند.

به گزارش شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بورس با رشد ۱۸ هزار و ۲۰۰ واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز با افزایش ۳ هزار و ۳۷۳ واحد به رقم ۶۳۸ هزار واحد دست یافت.

در این روز بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۹۴ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۳ هزار و ۶۸۹ میلیارد تومان در بیش از ۱۰۶ هزار نوبت معامله شد. ارزش کل بازار بورس به رقم ۶۶۳۱ هزار میلیارد تومان (۶,۶۳۱,۵۱۹.۴۶ میلیارد ریال) رسید.

بیشترین تأثیر مثبت بر شاخص کل به ترتیب از سوی نمادهای فملی، فولاد و فارس بوده و از سوی دیگر، نمادهای اخابر، جم و ثفارس با کاهش ارزش خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

در فرابورس ایران نیز شاخص با رشد ۶۵ واحدی به رقم ۲۰,۷۹۱ واحد رسید. ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس ایران امروز به ۱۱۰۲ هزار میلیارد تومان و ارزش بازار پایه فرابورس به ۳۰۵ هزار میلیارد تومان رسید.

در بازار فرابورس امروز معامله‌گران با انجام ۸۷ هزار معامله، ۲ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ورقه به ارزش ۲۹۸۹ میلیارد تومان را داد و ستد کردند. در این بازار نیز نمادهای ارفع، آریا و زاگرس بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند، در حالی که نمادهای کگهر، بپاس و فجهان تأثیر منفی بر شاخص گذاشتند.

نمای پایانی امروز | یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

نمای پایانی امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 29 مرداد ماه 1403

امروز هم صفوف خرید در بازار ادامه‌دار شدند و اتفاقاً شاهد حجم معاملات زیادی در نمادهای بزرگ و صندوق‌های اهرمی هم نبودیم.

پیش‌بینی می‌شود در صورتی که ریسک سیستماتیک جدیدی به بازار تحمیل نشود و شاهد عرضه سنگینی از سوی حقوقی‌ها هم نباشیم، روند صعودی بازار سرمایه با شیب ملایم همچنان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ