تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر : 145957

نحوه دریافت سود سهام عدالت متوفیان

نحوه دریافت سود سهام عدالت متوفیان
مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه رئیس سازمان بورس، جزئیات کاملی از نحوه دریافت سود سهام عدالت متوفیان ارائه داد.

به گزارش شهر بورس، شرط جدید برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان توسط دستیار ویژه رئیس سازمان بورس اعلام شد. پس از ماه‌ها انتظار، سامانه میراث برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث در آبان ماه سال گذشته رونمایی شد. اکنون وراث می‌توانند با انجام چند مرحله ساده، علاوه بر انتقال سهام، سود سهام متوفیان را نیز دریافت کنند.

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت،  اظهار داشت: تمامی وراث باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنند. اگر وراث متوفیان دارای سهام عدالت قصد دارند سهام و سود سهام را دریافت کنند، لازم است ابتدا در سامانه سجام ثبت‌نام کنند. همچنین، انتقال سهام عدالت به وراث از طریق بانک‌ها و کارگزاری‌های منتخب در سراسر کشور به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

حاجی‌وند در گذشته نیز تأکید کرده بود که پس از انجام مراحل انحصار وراثت، سود سهام عدالت به‌صورت فوری واریز نمی‌شود. او تصریح کرد که سود سهام عدالت به وراث زمانی واریز خواهد شد که پرداخت‌های عمومی سود سهام به همه مشمولان انجام شود. بنابراین، اگر فردی پس از مرحله اول و دوم پرداخت سود سهام، فرآیند انتقال سهام را انجام داده باشد، باید تا مرحله سوم صبر کند تا سودهای معوقه به‌صورت یکجا پرداخت شود.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ