تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 145674

برنامه‌های ویژه تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان

برنامه‌های ویژه تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان
سازمان تأمین‌اجتماعی با اجرای طرح کرامت رضوی و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه، خدمات رفاهی جدیدی را برای بازنشستگان فراهم کرده است.

به گزارش شهر بورس، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، در مراسم بدرقه اولین گروه بازنشستگان و مستمری‌بگیران به مشهد مقدس در ایستگاه راه‌آهن تهران اعلام کرد که سفرهای زیارتی بازنشستگان که به دلیل همه‌گیری کرونا متوقف شده بود، از سال ۱۴۰۱ دوباره از سر گرفته شد. این سفرها در قالب طرح “کرامت رضوی” انجام می‌شود و تمامی هزینه‌های سفر از جمله حمل‌ونقل و اسکان به صورت رایگان برای بازنشستگان فراهم شده است.

برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی برای اعزام بازنشستگان به مشهد

طبق گفته‌های موسوی، در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، سازمان تأمین‌اجتماعی توانسته است بیش از ۷۵ هزار بازنشسته را به این سفرهای زیارتی اعزام کند. همچنین برای سال جاری، برنامه‌ریزی شده که حدود ۷۰ هزار بازنشسته دیگر نیز به مشهد مقدس اعزام شوند. این برنامه‌ها با همکاری کانون‌های بازنشستگی و سازمان‌های استانی در سراسر کشور انجام می‌شود تا تمامی بازنشستگان از این فرصت بهره‌مند شوند.

تسهیلات جدید برای بازنشستگان

علاوه بر سفرهای زیارتی، موسوی از آغاز ثبت‌نام مرحله دوم تسهیلات قرض‌الحسنه برای بازنشستگان تأمین‌اجتماعی خبر داد. این تسهیلات که در سال گذشته ۲۰ میلیون تومان بود، امسال به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است. هدف‌گذاری شده تا تعداد بیشتری از بازنشستگان از این تسهیلات بهره‌مند شوند و در ماه گذشته حداقل ۴۰ هزار فقره از این تسهیلات پرداخت شده است.

منبع: اقتصاد 100

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات