تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 145659

توصیه مهم به مردم درباه خرید طلا

توصیه مهم به مردم درباه خرید طلا
حمیدرضا نیک‌خواه به مردم هشدار داد که برای جلوگیری از تقلب و زیان احتمالی، بهتر است طلای ساخته شده با فاکتور معتبر خریداری شود.

به گزارش شهر بورس، رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با تاکید بر اهمیت انتخاب صحیح در خرید طلا، توصیه کرد مردم به جای خرید طلای آب شده، طلای ساخته شده خریداری کنند. حمیدرضا نیک‌خواه به مردم هشدار داد که برای جلوگیری از تقلب و زیان احتمالی، بهتر است طلای ساخته شده با فاکتور معتبر خریداری شود. او همچنین بر ضرورت آموزش مالیاتی در همه مقاطع سنی و صنفی تأکید کرد و اظهار داشت که در سال‌های اخیر، با توجه به تغییرات سامانه‌ها و الکترونیکی شدن محاسبات مالیاتی، آموزش‌های زیادی برای اصناف برگزار شده که با استقبال مواجه شده است.

او افزود: صنف طلا و جواهر باید سامانه مؤدیان را رصد کرده و فاکتورهای لازم را ثبت کنند. همچنین باید از هرگونه واریزی غیر معقول به حساب‌ها جلوگیری کنند.

علی موزرانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر اصفهان نیز به اهمیت آشنایی با تکالیف مالیاتی اشاره کرد و تأکید کرد که آموزش‌های مالیاتی می‌تواند از چالش‌های احتمالی در آینده جلوگیری کند. وی اظهار داشت: با توجه به شرایط جدید مالیاتی، مشاوره مالیاتی و آموزش‌های لازم می‌تواند به فعالان صنفی کمک کند تا مشکلات مالیاتی خود را به راحتی حل کنند.

منبع: اقتصادنیوز

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات