تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 145539

غول جدید آفرودی کرمان موتور به نمایش درآمد

غول جدید آفرودی کرمان موتور به نمایش درآمد

کرمان موتور در نمایشگاه آفرود و کمپینگ ایرانمال از پیکاپ T9 با طراحی جدید رونمایی کرد و با تجهیزات آفرودی خاص خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

به گزارش شهر بورس، کرمان موتور در نمایشگاه آفرود و کمپینگ که در بازار بزرگ ایران (ایرانمال) برگزار می‌شود، با قدرت حضور یافته است. این خودروساز، که یکی از معدود شرکت‌های حاضر در این رویداد است، از پیکاپ جدید T9 با طراحی نوین رونمایی کرده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

بزرگ‌ترین غرفه نمایشگاه به کرمان موتور اختصاص دارد که در آن، علاوه بر نمایش پرفروش‌ترین پیکاپ بازار، مدل جدید T9 نیز به نمایش درآمده است. این پیکاپ با تجهیزات آفرودی خاصی مانند سپرهای عقب و جلوی آفرودی که زاویه ورود و خروج این خودرو را در شیب‌های مختلف بهبود می‌بخشند، به نمایش گذاشته شده است. همچنین باربند، رکاب، رینگ و لاستیک‌های مناسب آفرود، سایه‌بان و پروژکتور نیز از دیگر تجهیزاتی هستند که روی این خودرو نصب شده‌اند.

کرمان موتور در این نمایشگاه تنها به نمایش پیکاپ‌های خود بسنده نکرده و بخشی از غرفه خود را به خدمات پس از فروش اختصاص داده است تا نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشد. حضور پررنگ این شرکت در نمایشگاه به دلیل جایگاه مستحکم آن در بازار خودروهای آفرودی با دو مدل T8 و T9 است.

نمایشگاه آفرود و کمپینگ تا روز جمعه در طبقه دوم ایرانمال ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ برای بازدید از غرفه کرمان موتور اقدام کنند.

2 3

3 2

 

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات