تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 144960

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پیش‌پرداخت آغاز شد

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پیش‌پرداخت آغاز شد
سازمان تأمین اجتماعی فرآیند همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را با یک پیش‌پرداخت علی‌الحساب آغاز کرده و کمیته‌ای جهت نظارت بر اجرای این برنامه تشکیل داده است.

به گزارش شهر بورس، فرآیند همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز شده است و کمیته‌ای جهت پیگیری و نظارت بر روند اجرای این برنامه تشکیل شده است. میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، اعلام کرد که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با یک پیش‌پرداخت علی‌الحساب آغاز شده و مبلغی به حساب بازنشستگان واریز شده است.

موسوی توضیح داد که این پیش‌پرداخت در راستای اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان صورت گرفته و چندی پیش نیز برای بازنشستگان کشوری و لشکری مبلغ مشابهی پرداخت شده بود. با این حال، تاخیر در واریز این مبلغ برای بازنشستگان تأمین اجتماعی باعث شائبه‌هایی شد که اکنون با مصوبه‌ای از سوی دولت و هماهنگی با هیأت امنای تأمین اجتماعی این مشکل رفع شده است.

تشکیل کمیته پیگیری برای اجرای همسان‌سازی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین به جلسات مکرر با بازنشستگان این سازمان اشاره کرد و افزود: کمیته‌ای تشکیل شده است که روند اجرای این مصوبه و اصلاحات مورد نیاز در بند (ر) جزء 2 ماده 28 قانون برنامه هفتم توسعه را پیگیری می‌کند. این کمیته همچنین شرایط لازم برای اجرای صحیح این برنامه در لایحه دو فوریتی دولت به مجلس را بررسی خواهد کرد. موسوی تأکید کرد که هیچ مشکلی برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد و این فرآیند با قدرت پیگیری خواهد شد.

موسوی در پایان گفت: سازمان تأمین اجتماعی همواره در کنار بازنشستگان عزیز بوده و در اجرای همسان‌سازی حقوق آن‌ها به هیچ عنوان مشکلی نخواهیم داشت. این سازمان متعهد است که حقوق بازنشستگان را به نحو احسن و بر اساس قانون متناسب‌سازی اجرا کند.

منبع: خانه ملت

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 25 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 25
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عباس سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 10:13

خداکنه این گفته حقیقت داشته باشه وتکلیف بازنشسته هارون بشه…ازبس دروغ شنیدیم اگردرفیشمان ثبت شود.وقتی حقوق جدیدیه باهمسانسازی پرداخت میشه راهم دردستمان باشه باورهایم باز

محمد سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 10:51

خجالت بکشید همسان سازی را سریع اجرا کنید

برزگر سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 16:00

خسته نمیشد هر روز وعده و وعید به مردم میدید

مریم بهارلو سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 17:03

واقعا خودتون خسته نشدید از این همه حرف پوچ. تو خالی وعده های واهی 5 ماه از سال گذشته و هنوز فقط حرف وقتی میگن دولت ناکارآمد بخاطر همین چیزا هست مگه میخواین چکار کنید یعنی ی گروه با علم و دانش توی اون خرا ب شده نیست ک بتونه همسان سازی رو انجام بده ی مشت بی سواد کودن عقب افتاده رو نشوندن سر کار خدا تومن حقوقشون هست کاری هم از دستشون بر نمیاد اونوقت ی عده بسیار زیادی از جوانهای تحصیل کرده با دانش دارن دست فروشی میکنن خدا لعنتتون کنه ناشر محترم لطفا باز نشر کنید هر چی مطلب مینویسیم منعکس نمیشه شما ک دیدگاه میزارین لطفا نشر بدین

مریم بهارلو سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 17:06

این همه حرف پوچ. تو خالی وعده های واهی 5 ماه از سال گذشته و هنوز فقط حرف مگه میخواین چکار کنید یعنی ی گروه با علم و دانش توی اون خرا ب شده نیست ک بتونه همسان سازی رو انجام بده ی مشت بی سواد کودن عقب افتاده رو نشوندن سر کار خدا تومن حقوقشون هست کاری هم از دستشون بر نمیاد اونوقت ی عده بسیار زیادی از جوانهای تحصیل کرده با دانش دارن دست فروشی میکنن خدا لعنتتون کنه

سیامک عطری سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 17:41

با سلام
الان ۵ ماه از سال گذشته و هر روز تیتر میزنین امسان سازی حقوق کار گران انجام شد
جیب کارگران پر پول شد
صدها مطلب بلند انشایی تحریر کردید ولی هنوز هیچ خبری از همسان سازی نیست
لطفا با غرور کارگر بازی نکنید

محمدعلی کاظمی سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 17:59

به جناب اقای موسوی بفرمایید بنده باسی ویک سه ماه ۱۴۰۲بازنشسته شدم با توجه به اینکه ماهیانه سی میلیون تومان حقوق میگرفتم از پیمانکاری مهران عسگری واقع در آزاد راه تهران چالوس به چه دلیلی بیمه من هفت میلیون شعبه یک کرج پرداخت شده است کجا ایران دستمزد یک قالب بند یا ارماتوبند حق حقوقش ماهیانه هفت میلیون است با توجه به همین مبلغ بنده با شش میلیون و ششصد هزار تومان حقوق بازنشسته شدم این ظلم نیست به منه کارگر قبل از انتخابات ریاست جمهوری هم جناب آقای دکتر پزشکیان واقای جلیلی پیغام دادند اگر به انتخابات شرکت کنم همسانسازی بنده را پیگیری می‌کند پس چیشد همه وعده‌ها دروغ بوده ما به پای صندوقهای رأی حضور داشته باشیم این همسان‌سازی شده داستان برای بازنشستگان بیچاره هزارتا اما واگر می یارنند که چی ماهم خدای داریم موقع انتخابات که میشه ماهم شهروند ایرانی بحساب می اییم بعداز انتخابات بیگانه

بازنشسته سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 18:13

نگران همسان‌سازی نباشیم کمیته تشکیل شده این چرت وپرتها چی هست وارد برج ششم میشیم هنوز خبری از همسان‌سازی نیست برید خودتون رو مسخره کنید

Vah سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 21:20

برا بازنشسته های کره مریخ واریز شده.برا ما که چیزی واریز نشد.دیگه ما با این دروغها به ناچار کنار اومدیم دادا

بهرام جهانشاهی سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 21:52

شمارا به باورتان به شرفتان اگر شندرقازی میخواهید با بازنشسته بدید تمام کنید وگرنه اینهمخ با حیثیت بازنشست بازی نکنید که مجبوربشه بازنشسته هم بموقع بازی کنه

حسین سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 22:45

بابا خجالت هم خوب چیزیه ۵ ماهه وعده های پوچ و تو خالی میدهید اخه بازنشتگان که تحریم نیستند ما را دور میزنید اگر تحریم ها را اینگونه دور میزدید و کمک معیشت مردم بودید کشور گلستان بود دروغگوها

کاظم داداشی سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 23:22

خدا به همتون لعنت کنه با این همسان‌سازی مگه میخواین چه غلتی بکنین که اینقدر لفتش میدین ….

مسلم دیانت پور چهارشنبه , 24 مرداد 1403 - 0:12

باشائبه سازی کمک به تورم روزانه میشود واز سفره ما کم کم تر وتورم بیشتر و بیشتر این نتیجه ندانم کاری های وزرا و وزیر تامین اجتماعی میشود بابا جلوی تورم را با این سخنان کودکانه نمی شود گرفت زودتر باعمل به قانون جلوی بی قانونی را بگیرید همه چیز دست خودتان است گردن این و آن نیاندازید والسلام.

مسعود چهارشنبه , 24 مرداد 1403 - 0:30

خدا می‌داند اینا از انسانیت بویی نبردن ، نیمی از سال گذشت هر روز میگن همسان سازی بزودی انجام میشه .
خدای محمد براتان نسازه
از خدا میخام یه چند سالی مثل ما زندگی کنید تا بدانید چی داریم از دستتون میکشیم
خدا لعنتتون کنه

علی چهارشنبه , 24 مرداد 1403 - 1:48

این مردک موسوی، مدیرعامل تامین اشتباهی ،، فقط بدرد نوکری مسئولین نظام میخوره و بس،، اصلا بفکر مالکان اصلي سازمان‌ تأمين اجتماعي نيست ،،هميشه دروغ به بازنشستگان و چاپلوسی اربابانش..

محمد چهارشنبه , 24 مرداد 1403 - 6:07

خدا دروغگو را در این دنیا و اون دنیا لعنت و رو سیاه کند .آمین

جلال آ چهارشنبه , 24 مرداد 1403 - 11:37

سلام و همه وقتتان بخیر
خواهش کوچکی دارم و آن اینکه اینهمه با نوشته های بی پایه حسرت به دل بیمه شدگان و مستمری بگیران نگذارید،
من حقیر بعد از حدود سال ۱۳۵۵ شروع به کار کردم و الان در سن نزدیک به ۷۰ سالگی فقط و فقط حدود ۱۰ میلیون تومان با این هزینه های کمر شکن خانوار را سرپرستی میکنم و وقتی مطلب در مورد افزایش مستمری بگیران می نویسید خودم آماده میکنم شاید بتوانم گوشه ای از این تنگدستی را کم کنم ولی بعد میبینم که هر آنچه خوانده ام سراب و سرکار گذاشتنی بیش نبوده.
لطفاً اینهمه مطالب بی پایه و شاید دروغ شاخدار ننویسید تا بیمه شدگان از انجام نشدن مایوس نشوند.
ممنونم

نگار چهارشنبه , 24 مرداد 1403 - 12:43

چرا دروغ میگین؟!هنوز که یک میلیون علی الحساب که به حساب به بازنشسته های تامین اجتماعی واریز نشده؟فقط بلدین دروغ بگین و با اعصاب ماها بازی کنید؟به خدا خسته شدیم از بس وعده پوچ شنیدیم و عملی از شماها ندیدیم.به خدا هر روز داره سفره هامون کوچیکتر و جیبمون خالی تر میشه.مگه دارین از جیب خودتون به ما تصدق می‌دین که زورتون میاد.بابا دارین پولی که ما یک عمر کار کردیم و به بیمه پول دادیم رو بهمون برمیگردونین دیگه.خجالت بکشین.

احمدافشاری بازنشسته سازمان تعاون روستایی یزد چهارشنبه , 24 مرداد 1403 - 13:58

بسه کم دروغ بگید ،کم بااحساسات مردم بازی کنید ،تادولت جدید روی کار نیاد هیچ اتفاقی نمی افته ازطرفی همسان سازی بازنشستگان کشوری نیازمند تعیین میزان حقوق ومزایای شاغلین وارسال به سازمان بارنشستگی است تابرمبنای آن ۹۰درصد تعیین واحکام صادرشود

ب چهارشنبه , 24 مرداد 1403 - 18:32

اینم از دولت پزشکیان همه دروغگو دستشون تو یه کاسه هست

مسعود پنجشنبه , 25 مرداد 1403 - 8:36

واقعا مایه شرم هستین خدا خار و ذلیلتون بکنه ، چوس تومن میخواین اضافه بکنین بعد ۵ ماه هنوز نمیدونین چکار میکنین ولی واسه خود و امثال خود ارقام نجومی بلافاصله منظور میکنین ، میگن سیر از گرسنه خبر نداره همینه ، بعداز ۲۵ سال خدمت ماهی ۵ تومن میگیرم یعنی خدا به زمین آتیش بزیتون برای کاری که به سر ماها اوردین .

حمیدرضا جمعه , 26 مرداد 1403 - 0:40

حدف از پر اخت علی الحساب همسان سازی در آن موقع فقط کشاندن بازنشستگان به پای صندوقهای انتخابات بود که واقعا موفق شدید .
اضافه کردن یک میلیون چه دردی از بازنشستگان رفع میکند با وجود تورم و گرانی روزانه .
۱۰ میلیون خرجی یک روز بچه های شماست . با ماهی ۱۰ میلیون مگر میشود برای ۵ نفر یک ماه زندگی کرد .
تورا به حضرت محمد و خدا یه کم انصاف داشته باشید . پشتوانه این نظام بازنشسته ها و شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند ولی شما با این حقوق ها همه رو بی عزت و آبرو کردین چون از پس خرج خانواده بر نمیان و همه افسردگی گرفتن . این انقلاب حاصل خونهای پاک شهدا و جانبازان و ایثار گران و بازنسته های عزیز هست .
ولی همه رو نادیده میگیرید و همه رو عاجز از خرج زندگی کردید . شما هم به این مرحله میرسید .
عزت و آبروی این بازنشسته ها رو برگردانید و امید زندگی بدهید . البته نه امید دروغ ، اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارید ، ولی به حق خدا و محمد و علی و فاطمه و حسن و حسین بعید میدانم اعتقادی داشته باشین .
اگر اعتقاد به روز قیامت میداشتید حق مردم مظلوم رو نمیخوردید و میترسیدید ،
حالا شما جای خدا خدایی میکنید و حق و ناحق میکنید بهشت و جهنم هم خودتان تقسیم میکنید .
بهشت این دنیا و آن دنیا اگر باشد مال شما جهنم این دنیا و آن دنیا هم مال مردم بی پناه .
تا بوده همین بوده سهم شمایی که حکم خدایی میدهید
برای هفت جدوآبادتان کافی و برای مردم بی پناه همین مظلومیت و بی عزتی و بی آبرویی هم کافیه .
اعمال و رفتار و حکم شما را که میبینم بعید میدانم جهنمی وجود داشته باشد.
اصلا اگر هم باشد ظلمی که در این دنیا به مردم روا داشته میشود به چه دردشان در دنیای دیگر میخورد ؟؟؟؟؟؟؟؟

محسن نوروزی جمعه , 26 مرداد 1403 - 7:27

همه سرکاری هست…مگر مدیران بی وجدان نجومی بگیر اجازه اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را میدهند…؟؟؟؟؟!

حسن جمعه , 26 مرداد 1403 - 10:44

وای به آن روزی که خوانوادهای بازنشتگان و کار گری دسته جمی حق خود را مطالبه کنند به قول حضرت آقا با مردم در نیفتید

محمدعلی شنبه , 27 مرداد 1403 - 16:22

باید این ۳ میلیون را برگردانیم تا خودمان را از دست این مقاله نویسان گوگل نجات دهیم این نرم افزار گوگل مدیر مسئول ندارد که اینقدر مطالب تکراری مینویسند

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ