تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
کد خبر : 144898

متقاضیان ایران خودرو بخوانند/ طرح فروش برای این افراد ممنوع است

متقاضیان ایران خودرو بخوانند/ طرح فروش برای این افراد ممنوع است
طرح فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو در اواخر مرداد 1403 آغاز می شود.

به گزارش شهر بورس، متقاضیان خودرو مشتاق حضور در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو هستند اما تمام متقاضیان این امکان را ندارند که در این طرح فروش حاضر شوند.

آن طور که ایران خودرویی ها در اطلاعیه خود اعلام کردند همچنان برخی از محدودیت برای شرکت متقاضیان در این طرح فروش برقرار است.

طرح فروش ایران خودرو برای کدام متقاضیان ممنوع است؟

داشتن 18 سال تمام، تحویل نگرفتن خودرو طی 48 ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا، همچنین تحویل نگرفتن محصولات خودروسازان خصوصی طی 24 ماه اخیر سه محدودیت هایی هستند که دست و پاس متقاضیان را برای حضور در طرح فروش ایران خودرو بسته است.

بنابراین متقاضیانی که این محدودیت ها را داشته باشند نمی توانند در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش شرکت کنند.

خبر مرتبط
جاماندگان طرح فروش فوق العاده ایران خودرو بخوانند
جاماندگان طرح فروش فوق العاده ایران خودرو بخوانند

طرح فروش ایران خودرو ساعت ۲۴ دوم شهریور سال جاری تمام می‌شود اما متقاضیانی که حساب وکالتی افتتاح نکردند هنوز می‌توانند در این طرح فروش نام نویسی کنند.

یکی از محدودیت های پیشین برای شرکت در طرح های فروش ایران خودرو برداشته شد. پیش از این محدودیت برای متقاضیانی که پلاک فعال دارند، برقرار بود. اما در این دور از فروش محصولات ایران خودرو چنانچه از عمر خودرو پنج سال گذشته باشد صاحبان این خودروها با پلاک فعال می توانند در جدیدترین طرح فروش آبی های جاده مخصوص نسبت به انتخاب محصولات در دسترس، انتخاب کنند.

بنابراین می توان گفت عروسی به کوچه این متقاضیان خودرو آمده است.

بحث داشتن گواهینامه به عنوان محدودیت دیگر هنوز تعیین تکلیف نشده است. چندی پیش مدیرکل هیات عمومی دیوان عدالت اداری از برداشتن شرط داشتن گواهینامه برای خریداران خودرو از کارخانه خبر داد. برداشتن این دو شرط می تواند حسابی متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو از کارخانه را ذوق زده کند. آنطور که یدالله اسمعیلی فرد گفت: خریداران خودرو از شرکت های خودروساز نیازی به داشتن گواهینامه ندارند و این مساله از صلاحیت شورای رقابت خارج است.

البته وضعیت این سبب شده برخی از متقاضیان که گواهینامه ندارند در یک برزخ گرفتار شوند زیرا هنوز مشخص نیست که شرط داشتن گواهینامه بنابر اظهارات مدیرکل هیات عمومی دیوان عدالت اداری در این دور از فروش خودرو حذف خواهد شد یا نه؟

منبع: اکوایران

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانیال دوشنبه , 22 مرداد 1403 - 14:17

کسی که گواهینامه نداذه ماشین برای چی میخواد؟آها یادم رفت خیلی باید دلالی کنند و به اسم صغیر و کبیر خودرو بنویسند و بازار سیاه رو رونق بدهند

منصور دوشنبه , 22 مرداد 1403 - 20:47

چرا به مردم ظلم مکنید آخه قیمت ماشین ایرانی حداقل ۱۰۰میلیون زیاده به قرآن اگه اعتقاد دارین

فاطمه سه شنبه , 23 مرداد 1403 - 11:36

با سلام من ساینا شرکت سایپا ثبت نام کردم ولی هنوز خریداری نکردم ،میخواستم ببینم باید انصراف بزنم تا بتونم طرح مادران ایران خودرو ثبت نام کنم درسته ک میگن اگه انصراف بزنم دو ماه طول میکشه تا از سیستم حذف بشه

A چهارشنبه , 24 مرداد 1403 - 3:01

اگر اجازه ورود خودرو دهند باعث رقابت و بهبود کیفیت خودرو خواهیم بود متاسفانه خرید خودرو برای مردم واصنفاف تبدیل به آرزو شده و عامل تحریم را باید در بین کاسبان تحریم بگردیم

رضا چهارشنبه , 24 مرداد 1403 - 7:19

شرط حذف گواهینامه برای دلالان بازار که به اسم مادر بزرگ و پدر برگاشون بنویسن خیلی خوبه ولی اون بیچاره که یه دونه ماشین میخواد استفاده کنه بخاطر شلوغی بیش از حد دلالان اسمش در نمیاد

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ