تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر : 144746

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در گفت‌وگو با شهر بورس:

بازار سرمایه باید توسعه یابد/ تعادل بازار سرمایه و پول، دو بال توسعه اقتصادی

بازار سرمایه باید توسعه یابد/ تعادل بازار سرمایه و پول، دو بال توسعه اقتصادی
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بازار سرمایه باید توسعه یابد و تعادلی بین بازار بورس، سرمایه، پولی و بانکی ایجاد شود که به رشد اقتصادی ما کمک بسیاری می‌کند.

محمد شیخ حسنی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در گفت‌وگو با شهر بورس اظهار داشت: بانک توسعه تعاون وضعیت بسیار خوبی دارد، در مجمعی که برای دوره سال مالی ۱۴۰۲ برگزار کردیم، عملکرد خوب بانک کاملا مشهود بود و سال گذشته سوددهی بالایی هم داشتیم.

وی ادامه داد: امسال نیز بر روی ریل سوددهی قرار گرفته‌ایم و نسبت مطالبات غیرجاری و کنترل مطالبات‌مان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و کمتر از چهار درصد است.

وی افزود: از طرفی به تکالیف خود در حوزه حمایت از اشتغال، تولید، توجه به تعاونی‌ها و حمایت از بخش تعاون به خوبی عمل کرده‌ایم و در قالب پرداخت تسهیلات تبصره‌های مختلف، پرداخت تسهیلات حمایتی و در راستای رسالت اجتماعی پرداخت تسهیلاتی مانند وام‌های حسنه ازدواج و فرزندآوری و همچنین مسکن بالای ۹۰ درصد به تعهدات خود عمل کرده‌ایم.

شیخ حسنی خاطرنشان کرد: اضافه برداشت از بانک مرکزی هم نداشتیم و نقدینگی را به خوبی کنترل کردیم و با یک انضباط مالی و اعتباری خوب، کنترل نقدینگی، منابع و مصارف انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای اولین بار در این چند سال اخیر، سالانه یک خط اعتباری ویژه برای بخش تعاون در نظر گرفتیم که از محل منابع داخلی مستقیما برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، اجرای طرح‌های توسعه‌ای و جدید و همچنین راه‌اندازی طرح‌های راکد و تامین سرمایه در گردش تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: امیدوارم بازار سرمایه و بازار پول به عنوان دو بال رشد و توسعه اقتصادی به صورت متعادل در کشور رشد کنند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پایان تاکید کرد: بازار سرمایه باید توسعه یابد و تعادلی بین بازار بورس، سرمایه، پولی و بانکی ایجاد شود که به رشد اقتصادی ما کمک بسیاری می‌کند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ