تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 144627

انعقاد قراردادی مابین حگردش و بانک ملت

انعقاد قراردادی مابین حگردش و بانک ملت
شرکت ريل گردش ايرانيان (حگردش) قرارداد ارائه کلیه خدمات مسافرتی، گردشگری، تورهای زیارتی و سیاحتی باکیفیت مناسب مطابق با قیمت تعیین شده را با بانک ملت منعقد کرد.

به گزارش شهر بورس، شرکت ريل گردش ايرانيان (حگردش) با افشای اطلاعات گروه الف در کدال درباره انعقاد قراردادی با بانک ملت در کدال توضیحاتی ارائه داد:

ارائه کلیه خدمات مسافرتی، گردشگری، تورهای زیارتی و سیاحتی باکیفیت مناسب مطابق با قیمت تعیین شده در سایت فروشنده، در زمان خرید خدمات فوق الذکر، بر اساس میزان اعتبار اعلامی هر فرد از سوی بانک ملت جهت کلیه پرسنل بانک ملت توسط حگردش صورت می پذیرد.

مبلغ اولیه قرارداد 130،000 میلیون ریال می باشد که به طور متناوب و درصورت مصرف 70% از مبلغ اولیه مجدد به میزان استفاده به مبلغ قرارداد اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است با توجه به پیش بینی های انجام شده و به صورت برآورد بدبینانه امکان ارائه خدمات حداقل به 4،800 نفر از تعداد 24،000 نفر کارکنان بانک تا پایان مدت قرارداد وجود دارد که با توجه به مبلغ اعتبار درنظر گرفته شده برای هر فرد (640 میلیون ریال) حداقل مبلغ خدمات قابل ارائه، 3،072،000 میلیون ریال خواهد بود که از این مبلغ سودی در حدود 100،000 میلیون ریال عاید شرکت خواهد گردید.


بیشتر بخوانید:جزئیات حراج چهل و دوم شمش طلا


انعقاد قراردادی مابین حگردش و بانک ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات