تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 144248

یارانه مردادماه، شنبه ۴۰۰ هزار تومان به حساب‌ها واریز می‌شود

یارانه مردادماه، شنبه ۴۰۰ هزار تومان به حساب‌ها واریز می‌شود
در راستای بررسی درآمد دهک‌های مختلف و تعیین یارانه نقدی، شنبه ۴۰۰ هزار تومان به حساب یارانه‌بگیران واریز خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، در سال گذشته، درآمد دهک‌های مختلف دو بار بررسی شد. با افزایش سرمایه در زمان‌های ارزیابی، برخی خانوار‌ها به دلیل افزایش سطح درآمد از فهرست دریافت یارانه حذف شدند. یارانه مشخص شده برای دهک‌های اول تا سوم، ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم، ۳۰۰ هزار تومان است. برای اطلاع از یارانه نقدی خود، می‌توانید به وب‌سایت “پنجره ملی خدمات دولت هوشمند” به نشانی “www.sso.my.gov.ir” مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. همچنین در صورت اعتراض به مقدار یارانه، می‌توانید در همین وب‌سایت اعتراض خود را ثبت کرده و درخواست بررسی کنید.

روش استعلام موجودی کالابرگ

برای استعلام موجودی کالابرگ، کافی است در قسمت صفحه تماس تلفن همراه خود کد استعلام کالابرگ الکترونیکی #۱۴۶۳۵۰۰ را شماره‌گیری نمایید. سپس در صفحه‌ای با ۳ گزینه، گزینه ۲ یا همان موجودی یارانه سرپرست را انتخاب کنید و در صفحه جدید، کد ملی سرپرست خانوار را وارد نمایید.

یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی مرداد ماه مطابق هر ماه واریز خواهد شد. سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار ارزیابی شد و میزان درآمد خانوارها بررسی شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی، برخی خانوارها از فهرست دریافت یارانه حذف شدند.

پیش‌بینی می‌شود یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی مرداد ماه مطابق هر ماه واریز شود. این مرحله از یارانه نقدی مربوط به مرداد ماه، آخرین یارانه دولت رئیسی خواهد بود. حکم ریاست جمهوری مسعود پزشکیان تنفیذ شد و پس از مراسم تحلیف در روز یکشنبه و معرفی اعضای کابینه، دولت جدید یکم شهریور ماه مستقر می‌شود و یارانه جدید با دستور پزشکیان پرداخت خواهد شد.

خبر مرتبط
تکلیف یارانه نقدی مشخص شد
تکلیف یارانه نقدی مشخص شد

مسعود پزشکیان تکلیف یارانه نقدی در دولت چهاردهم را مشخص کرد و از امکان حذف و اضافه یارانه‌بگیران خبر داد.

در مورد میزان یارانه واریزی مرداد ماه ۱۴۰۳، دولت همچنان قرار است یارانه نقدی را مطابق مراحل پیشین پرداخت کند و فعلاً تغییری در یارانه‌ها ایجاد نخواهد شد. گفتنی است در این مرحله، سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آن‌ها قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، چنانچه در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه مرداد ماه را مطابق دهک‌بندی اعلام شده دریافت خواهند کرد.

منبع: آرمان ملی

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات