تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 144053

انتصابات جدید در سازمان برنامه و بودجه، تغییرات مدیریتی با هدف بهبود بهره‌وری

انتصابات جدید در سازمان برنامه و بودجه، تغییرات مدیریتی با هدف بهبود بهره‌وری

سید حمید پورمحمدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرستان جدید این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش شهر بورس، سید حمید پورمحمدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرستان جدید معاونت‌ها و بخش‌های مختلف این سازمان را منصوب کرد. بر اساس این احکام، «حمید امانی همدانی» به‌عنوان سرپرست «معاونت تولیدی، فنی و زیربنایی»، «محمدحسین رحمتی» به‌عنوان سرپرست «معاونت هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت»، «حمیدرضا عدل» به‌عنوان «مشاور عالی و سرپرست حوزه ریاست»، «مژگان خانلو ساوجبلاغی» به‌عنوان سرپرست «امور هماهنگی و تلفیق بودجه»، «رضا عوض‌پور» به‌عنوان سرپرست «امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری»، و «امرالله قدیری» به‌عنوان سرپرست مرکز حراست منصوب شدند.

انتصابات جدید در سازمان برنامه و بودجه

در جلسه شورای معاونان سازمان برنامه و بودجه که در تاریخ ۱۵ مردادماه برگزار شد، پورمحمدی ضمن تأکید بر اهمیت تغییرات مدیریتی به منظور بهبود بهره‌وری و کارآمدی دولت، گفت: با توجه به حجم وسیع کارهای دولت و حساسیت مسئولیت‌های مدیران، این تغییرات می‌تواند به ارتقای عملکرد و کارایی سازمان منجر شود.

در این جلسه، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعطای لوح تقدیرهایی، از زحمات و تلاش‌های مدیران پیشین نیز قدردانی کرد. افرادی که تقدیر شدند عبارت‌اند از:

  • سید مهدی نیازی: معاون پیشین تولیدی، فنی و زیربنایی
  • بهنام سرخیل: مشاور و رئیس پیشین حوزه ریاست
  • حسن چنارانی: رئیس پیشین امور هماهنگی و تلفیق بودجه
  • غلامرضا خواجه‌سروی: رئیس پیشین امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • سید مهدی موسوی خوشدل: رئیس پیشین مرکز حراست

این انتصابات در حالی صورت گرفته که انتظار می‌رود با تغییرات مدیریتی، برنامه‌های توسعه‌ای و بودجه‌ریزی کشور با سرعت و دقت بیشتری پیش برود. تغییرات مدیریتی می‌تواند به افزایش بهره‌وری و کارآمدی در سطح کلان کشور کمک کند و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

خبر مرتبط
تنش های نظامی در منطقه؛ دلار به کدام سمت می تازد؟
تنش های نظامی در منطقه؛ دلار به کدام سمت می تازد؟

تنش‌های نظامی در منطقه و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، دیروز منجر به رشد قیمت دلار تا محدوده ۶۱هزارو ۶۰۰تومان شد با این حال این روند ادامه نداشت و درنهایت قیمت هر دلار آمریکا در آخرین ساعت معاملات به محدوده ۶۱هزارو ۲۰۰تومان عقب‌نشینی کرد.

منبع: ایرنا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات