تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 143937

شرایط جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی در طرح ویژه بهمن موتور + جزئیات و قیمت

شرایط جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی در طرح ویژه بهمن موتور + جزئیات و قیمت
بهمن موتور با ارائه شرایط جدید و تسهیلات ویژه، طرح فروش فوق‌العاده محصولات دیگنیتی و فیدلیتی را از هفته جاری آغاز می‌کند. این طرح به مدت 10 روز در سایت فروش بهمن موتور فعال خواهد بود.

به گزارش شهر بورس، طرح جدید فروش فوق العاده محصولات دیگنیتی و فیدلیتی توسط بهمن موتور، مخصوص منتخبین سامانه یکپارچه خودرو، از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد. این طرح از پنجشنبه 18 مرداد 1403 تا شنبه 27 مرداد 1403 در سایت فروش این شرکت فعال خواهد بود.

بهمن موتور در این دوره از فروش فوق‌العاده، محصولات دیگنیتی و فیدلیتی را با شرایط جدید و متنوعی عرضه می‌کند. این شرایط شامل تسهیلات ویژه و زمان تحویل سریع‌تر برای خریداران است.

برای شرکت در این طرح، متقاضیان باید به سایت فروش بهمن موتور مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنند. شرایط پرداخت و تسهیلات ارائه شده در این طرح به گونه‌ای تنظیم شده که مشتریان بتوانند با کمترین مشکل مالی، خودروهای مورد نظر خود را تهیه کنند.

متقاضیان می‌توانند از تاریخ 18 مرداد 1403 تا 27 مرداد 1403 به سایت فروش بهمن موتور مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنند. پس از تایید اطلاعات و پرداخت مبلغ پیش پرداخت، قرارداد خرید نهایی خواهد شد و زمان تحویل خودرو نیز بر اساس جدول فوق مشخص می‌شود.

خبر مرتبط
قیمت جدید پژو پارس / کدام مدل گران شد؟
قیمت جدید پژو پارس / کدام مدل گران شد؟

آخرین قیمت کارخانه انواع خودرو پژو پارس مشخص شد.

در این طرح، بهمن موتور تسهیلات ویژه‌ای را برای خریداران در نظر گرفته است. این تسهیلات شامل وام‌های با بهره پایین و شرایط پرداخت اقساطی متنوع است که امکان خرید آسان‌تر را برای مشتریان فراهم می‌کند.

بهمن موتور با توجه به شرایط فعلی و اهمیت رعایت اصول بهداشتی، تمامی فرآیندهای فروش خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان انجام می‌دهد. این اقدام به منظور حفظ سلامت مشتریان و کارکنان شرکت انجام شده است.

فروش دیگینیتی

منبع: خبرگزاری تسنیم

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ