تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 142860

انتقال رایگان سهام عدالت متوفیان به وراث

انتقال رایگان سهام عدالت متوفیان به وراث
مدیر پشتیبانی و راهبری عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد که انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث همچنان رایگان انجام می‌شود.

به گزارش شهر بورس، مدیر پشتیبانی و راهبری عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، مژگان صفری مقدم، اعلام کرد که فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث از طریق شعب کارگزاری و بانک‌های منتخب، رایگان انجام می‌شود.

مراحل انتقال سهام عدالت متوفیان

مژگان صفری مقدم در مصاحبه با رادیو تهران بیان کرد که یکی از وراث پس از سجامی شدن، می‌تواند با مراجعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به نشانی «ddn.csdiran.ir» و ورود به بخش امور سهام عدالت متوفی، با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد فرد فوت شده، وضعیت سهام عدالت و پرتفوی سهام متوفی را استعلام کند.

صفری مقدم توضیح داد که پس از استعلام وضعیت سهام عدالت، یکی از وراث می‌تواند به یکی از شعب کارگزاری‌های منتخب و یا بانک‌های ملی، تجارت، ملت و پارسیان مراجعه کند و مدارک لازم را که در آدرس «www.csdiran.ir/pages?page=miras» درج شده، ارائه کند.

مدیر پشتیبانی و راهبری عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی افزود: کلیه ورثه متوفی سهام عدالت پس از تقسیم دارایی متوفی باید نسبت به سجامی شدن اقدام کنند تا واریز سود سهام عدالت به حساب آن‌ها از طریق شماره شبایی که در سامانه سجام اعلام کرده‌اند، صورت گیرد. وراث پس از سجامی شدن می‌توانند با مراجعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه علاوه بر مشاهده پرتفوی سهام عدالت خود، از ارزش روز آن نیز مطلع شوند.

خبر مرتبط
صیدی درباره تعیین تکلیف و آزادسازی سهام عدالت توضیح داد
صیدی درباره تعیین تکلیف و آزادسازی سهام عدالت توضیح داد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: موضوع نرخ گذاری دستوری به معنای دستکاری در بازار و نظام طبیعی عرضه و تقاضا است.

منبع: مشرق نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات