تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر : 142067

حقوق سربازان در سال آینده چقدر خواهد بود؟

حقوق سربازان در سال آینده چقدر خواهد بود؟
سردار مهری اعلام کرد که حقوق سربازان متاهل تا ۹۰ درصد حداقل حقوق نیروی کادر در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهر بورس، سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد که میانگین حقوق سربازان ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. سردار تقی مهری، رئیس این سازمان، درباره وضعیت حقوق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و درخواست از دولت جدید برای افزایش حقوق سربازان، بیان داشت که کمترین حقوق ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و بیشترین حقوق ۱۸ میلیون تومان است. این افزایش حقوق به افرادی که شرایط خاصی دارند، از جمله تحصیلات بالا و عائله تحت تکلف بیشتر، تعلق می‌گیرد.

سردار مهری در خصوص افزایش حقوق سربازان، خطاب به نمایندگان مجلس و دولت جدید اظهار داشت: از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم که به خدمت سربازی حساسیت دارند و همچنین از دولت جدید، تقاضا دارم که براساس ماده ۴۹ قانون خدمت وظیفه عمومی، حقوق سربازان را برای بودجه سال آینده پیش‌بینی کنند. در این قانون پیش‌بینی شده که حداقل حقوق نیروی کادر در نیروهای مسلح بین ۶۰ تا ۹۰ درصد آن به سرباز پرداخت شود.

وی افزود: در حال حاضر کمترین حقوق پرداختی به سربازان ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که زیر ۶۰ درصد است و باید افزایش یابد. همچنین، سردار مهری به حقوق سربازان متاهل اشاره کرد و از دولت و مجلس تشکر کرد که حقوق این دسته از سربازان را تا ۹۰ درصد حداقل حقوق نیروی کادر در نظر گرفته‌اند.

سردار مهری تصریح کرد: حقوق پرداختی به سربازانی که در مناطق دوردست و رزمی خدمت می‌کنند حدود ۷۵ درصد است و مابقی سربازانی که در شهر خود و به صورت بومی خدمت می‌کنند، کمتر پرداخت می‌شود.

خبر مرتبط
حداقل و حداکثر حقوق دانشجویان فرهنگیان چقدر است؟
حداقل و حداکثر حقوق دانشجویان فرهنگیان چقدر است؟

از مزایای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، دانشجویان این دانشگاه از بدو ورود به دانشگاه استخدام دولت شده و از حقوق و مزایای آن استفاده می کنند.

منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ