تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 141697

تسهیلات ویژه برای زائران اربعین، از تاکسی‌های اینترنتی تا انتقال دریایی

تسهیلات ویژه برای زائران اربعین، از تاکسی‌های اینترنتی تا انتقال دریایی
وزیر راه و شهرسازی دستورات ویژه‌ای را به معاون حمل و نقل خود برای آغاز عملیات خدمات‌رسانی به زائران اربعین ابلاغ کرد.

به گزارش شهر بورس، وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ دستورات ویژه‌ای به معاون حمل و نقل خود، عملیات خدمات‌رسانی به سفرهای اربعین را آغاز کرد. مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی، به معاون خود سید کمال هادیانفر دستور داد که برای خدمت‌رسانی با کیفیت به زائران اربعین برنامه‌ریزی کنند.

برنامه‌ریزی دقیق برای سفرهای اربعین

وزیر راه و شهرسازی، ضمن اعلام تشکیل مرکز فرماندهی مدیریت حمل و نقل، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای جلوگیری از هرگونه خلل در اجرای عملیات تاکید کرد. او اظهار داشت که امسال اربعین باید باشکوه‌تر و با مشکلات کمتری نسبت به سال گذشته برگزار شود.

افزایش ظرفیت‌ها برای تسهیل سفر زائران

بذرپاش با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های خصوصی در حمل و نقل جاده‌ای و دسترسی آسان‌تر به بلیت هواپیما، به برنامه‌ریزی برای فراهم کردن حداکثری اتوبوس‌ها، افزایش ۲۰ درصدی قطارها نسبت به سال گذشته و شروع عملیات انتقال زوار از طریق دریا اشاره کرد. او همچنین بر استفاده از تاکسی‌های اینترنتی و آماده‌سازی فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن و پایانه‌های مسافری برای پذیرایی بهتر از زائران تاکید کرد.

تسهیلات رفاهی و سرمایشی بهتر

بذرپاش با اشاره به ضرورت آماده‌سازی پایانه‌های مرزی و پارکینگ‌ها برای پذیرش بهتر خودروهای زائران، بر ارائه تسهیلات رفاهی و سرمایشی بیشتر برای زوار تاکید کرد. وی از همه سازمان‌ها و معاونت‌های مربوطه خواست که در قالب ستاد اربعین همکاری کنند تا همگی در ثواب این حرکت بزرگ تمدنی و تاریخی سهیم شوند.

منبع: تسنیم

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات