تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 141161

پرهزینه‌ترین نامزد انتخابات چه کسی بود و پول آن از کجا تامین می شد؟

پرهزینه‌ترین نامزد انتخابات چه کسی بود و پول آن از کجا تامین می شد؟
سعید جلیلی به عنوان پرهزینه‌ترین نامزد انتخابات اخیر ریاست جمهوری، سوالات زیادی را در خصوص منابع مالی خود به وجود آورده است.

به گزارش شهر بورس، در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، سعید جلیلی به عنوان پرهزینه‌ترین نامزد شناخته شد. این سوال که هزینه‌های او از کجا تأمین شد، توجهات زیادی را جلب کرده است.

سعید جلیلی در بیانیه‌ای، اظهار داشت که تمام هزینه‌های تبلیغاتی او از کمک‌های مردمی تأمین می‌شود. او تاکید کرد که این کمک‌ها هیچ امتیاز ویژه‌ای برای کمک‌کنندگان ایجاد نمی‌کند و تمام مبالغ جمع‌آوری‌شده به صورت شفاف و عمومی اعلام خواهند شد.

جلیلی وعده داده بود که تا پایان دوره تبلیغات، به طور منظم مبالغ جمع‌آوری‌شده و ریز مخارج آن‌ها را از طریق صفحات و کانال‌های رسمی خود اعلام کند. این شفافیت به منظور مقابله با فساد و رفتارهای مافیایی در ستادهای انتخاباتی بود.

در انتخابات اخیر، تبلیغات گسترده جلیلی در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و همچنین حجم بالای بنرها و پوسترهای او در سطح کشور به شدت به چشم آمد. این تبلیغات شامل تبلیغات فیزیکی در شهرها و روستاها، همایش‌های بزرگ، حمل و نقل اتوبوسی افراد و استفاده از ساختمان‌ها و خودروها برای ستادهای انتخاباتی او بود.

خبر مرتبط
وزیر اقتصاد دولت چهاردهم کیست؟/ اعلام نهایی اسامی
وزیر اقتصاد دولت چهاردهم کیست؟/ اعلام نهایی اسامی

گزینه‌های نهایی برای تصدی وزارت اقتصاد در دولت سیزدهم اعلام شدند.

با این حال، در آخرین اطلاعیه‌ای که از ستاد جلیلی منتشر شد، اعلام شد که تنها یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شده است و دیگر گزارشی از مبالغ دریافت‌شده ارائه نشد. این موضوع باعث شد که بسیاری از افراد به شفافیت مالی جلیلی شک کنند.

طبق گزارش‌های غیررسمی، هزینه‌های ستاد جلیلی بسیار بالاتر از مبلغ اعلام‌شده بود و برخی منابع ادعا کرده‌اند که هزینه‌های او به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است. این ادعاها هنوز به طور رسمی تأیید نشده‌اند، اما عدم شفافیت جلیلی در ارائه اطلاعات مالی، باعث افزایش این شایعات شده است.

سوال اصلی این است که آیا می‌توان باور کرد که تمامی این هزینه‌ها فقط از کمک‌های مردمی تأمین شده است؟ آیا جلیلی توانسته است با شفافیت وعده‌های خود را عملی کند؟

منبع: اطلاعات

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ