تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر : 141028

پاداش فرهنگیان؛ حق معلمان که باید سریعتر پرداخت شود

پاداش فرهنگیان؛ حق معلمان که باید سریعتر پرداخت شود

وزیر آموزش و پرورش جدیدترین توضیحات درباره پرداخت پاداش فرهنگیان را ارائه کرده و تأکید کرد که این حق معلمان باید سریعتر پرداخت شود.

به گزارش شهر بورس، وزیر آموزش و پرورش در مورد پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان توضیحات جدیدی ارائه کرده است. این موضوع به دلیل اهمیت زیاد آن، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. براساس اعلام رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، وی هر دو هفته یک‌بار پیگیر پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان است. او تأکید کرد که این حق معلمان است و باید سریعتر انجام شود. سال گذشته پاداش‌ها در سه قسط پرداخت شد و احتمالاً امسال نیز به همین صورت خواهد بود. صحرایی ابراز امیدواری کرد که قبل از آغاز سال تحصیلی جدید بخشی از این پاداش‌ها واریز شود.

جزئیات پیشنهادات برای پرداخت پاداش

صحرایی افزود که پیشنهادی برای پرداخت پاداش به افرادی که در ۶ ماه اول سال بازنشسته شدند و موکول کردن پرداخت پاداش بقیه افراد به نیمه دوم سال مطرح شده بود که این پیشنهاد مناسبی نبود. اکثر فرهنگیان از مهر به بعد بازنشسته می‌شوند، بنابراین وزارت آموزش و پرورش به طور جدی پیگیر این موضوع است اما تا زمان تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، صبر لازم است.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد که معلمان و وی در این مسئله کنار هم هستند و او باید مطالبه آنها را به نتیجه برساند. به گفته صحرایی، او معتقد است که پاداش فرهنگیان باید هر چه سریعتر پرداخت شود اما همیشه نظر وی نهایی نیست. وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چه میزان اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت نیاز است، عنوان کرد که اعتبار مورد نظر تأمین شده است.

منبع: اقتصادنیوز

خبر مرتبط
واریز کمک معیشت و اصلاح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
واریز کمک معیشت و اصلاح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت یک میلیون تومان به‌عنوان کمک معیشت برای حداقل‌بگیران و به‌عنوان بخشی از متناسب‌سازی برای غیرحداقل‌بگیران خبر داد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ