تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 140903

سوپر اپلیکیشن تپسی آغاز به کار می‌کند

سوپر اپلیکیشن تپسی آغاز به کار می‌کند

مدیرعامل تپسی از آغاز به کار سوپر اپلیکیشن تپسی از روز دوشنبه، یک مرداد ماه، خبر داد.

به گزارش شهر بورس، مصطفی سید حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در آغاز شرکت ما با چالش‌های بسیاری مانند رقابت روبه‌رو بود، اما کرونا مشکل بزرگتری ایجاد می‌کرد.

وی با اشاره به چشم انداز گلرنگ در ایجاد یک اکوسیستم در حوزه اقتصاد دیجیتال، افزود: استفاده از فرصت‌های موجود در حوزه اقتصاد دیجیتال، رساندن سهم درآمدی گروه گلرنگ از اقتصاد دیجیتال به یک پنجم کل درآمد گروه تا سال ١۴١٠، افزایش قدرت انتخاب کاربران و کیفیت ارائه خدمات با ایجاد رقابت از جمله چشم اندازهای گلرنگ در ایجاد یک اکوسیستم در حوزه اقتصاد دیجیتال است.

وی ادامه داد: تپسی در شکل گیری اکوسیستم نقش مهمی داشت که می‌توان به زیرساخت فنی کارآمد، هوش مصنوعی مقیاس پذیر، تیم متخصص و قوی و شبکه گسترده کاربران در سراسر کشور اشاره کرد.

سید حسینی با اعلام خبر آغاز به کار سوپر اپلیکیشن تپسی، خاطرنشان کرد: همواره به دنبال گروهی بودیم تا اهدافمان را به نتیجه برسانیم، اهداف بزرگتری چون یکپارچه کردن کسب و کار های پلتفرم، استفاده از شبکه و زیرساخت تپسی، استفاده از هم افزایی شرکت‌ها و مواردی از این دست داریم.

وی اضافه کرد: سوپر اپلیکیشن تپسی آغاز به کار می‌کند، در لانچر آن سعی کرده‌ایم با آرامش این کار را انجام دهیم و ابتدا روی بخشی از کاربران این سرویس‌ها را ارائه می‌دهیم.

وی همچنین یادآور شد: این کار مقدمات بسیاری داشته و سرویس‌های سفارش غذا و سوپر مارکت در ابتدا اضافه خواهند شد و موتور پیک، المپیک و zap وظیفه دلیوری را در این مجموعه به عهده دارند و بقیه خدمات شامل تارا، فیلمنت و … می‌شود.

مدیرعامل تپسی گفت: برند ofood به تپسی فود تغییر کرده و در ابتدا در مشهد آغاز به کار می‌کند، دارتیپ نیز همان تپسی شاپ است و اوکالا به دلیل جایگاه و بزرگی که در خدمات دارد با ملاحظات بیشتری وارد خواهد شد.

رشد ۷۰ تا ۸۰ درصدی سفرهای تپسی

وی افزود: رشد ۷۰ تا ۸۰ درصدی را در تعداد سفرها داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم به بیشتر از این مقدار نیز برسانیم.

وی در ادامه در رابطه با اهداف آینده شرکت تاکید کرد: تا پایان سال نیز اهدافی چون رشد دو برابری درآمد شرکت، گسترش بازارهای جدید از طریق ارائه سرویس‌های اقتصادی، تمرکز بر توسعه سرویس پیک و گاراژ، خلق ارزش برای کاربران تپسی از طریق ارتباط بین کسب و کارهای آنلاین و آفلاین را دنبال می‌کنیم.

سید حسینی متذکر شد: سعی کرده‌ایم با آرامش و پله پله خدمات را جلو ببریم و برنامه‌ای برای تکمیل فرآیند خود در شش محور سرویس داریم.

وی ادامه داد: در کنار اکوسیستم تپسی گروه گلرنگ کمک می‌کند تا روند کیفیت را تسریع دهیم و سفارش غذا و سفارش از فروشگاه در مشهد آغاز به کار می‌کند.

وی تاکید کرد: «اکالا» به لحاظ سایزی متفاوت بوده و امکانات بسیاری دارد و تپسی شاپ از مرداد ماه کار خود را آغار خواهد کرد و Ofood نیز تا پایان تابستان در تهران کار خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل تپسی در پایان در پاسخ به این که چه برنامه‌هایی برای سهام تپسی دارید، یادآور شد: افزایش سرمایه ۴۰ میلیارد به دو هزار میلیاردی را اعلام کرده بودیم و در برنامه داریم تا سرمایه گذاری در سرویس‌های قبلی تپسی و سرویس‌های جدید را دنبال کنیم.

همواره سعی داشته ایم مدیریت درست و فعالیت درست داشته‌باشیم که اثر آن روی سهم‌ها مشخص خواهد شد.

 

 

 

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ