تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۰۹
کد خبر : 140866

یادداشت میهمان/

اکنون وقت جبران است

اکنون وقت جبران است
امروز پزشکیان برای آخرین بار قبل از مراسم تحلیف راهی مجلس شد و حسرتی که مطمئنا می شد در چهره برخی نمایندگان آذربایجان شرقی مشاهده کرد که چرا در مسیر حمایت از پزشکیان قرار نگرفتند و برخلاف خواست مردم آذربایجان، به اردوگاه رقیب رفتند!

به گزارش شهر بورس، هر چند پزشکیان انسانی فراجناحی است و بدون شک برای حفظ وحدت ملی، توجهی به این مسائل نخواهد داشت ولی انتظار می رود نمایندگان استان در راستای بیانات امروز مقام معظم رهبری و جبران مافات گذشته برای گرفتن رای اعتماد کابینه دولت دکتر پزشکیان، پیشتاز و همراه و همگام در مجلس باشند.

حالا وقت آن است که نمایندگان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان که تعدادشان هم کم نیست، دست به دست هم داده و پیشرو در گرفتن رای اعتماد کابینه و مذاکره با سایر نمایندگان مجلس باشند.

آقایان نماینده، پیشنهاد میکنم این جمله مقام معظم رهبری که «موفقیت دولت پزشکیان، موفقیت همه ما است» را روی کاغذ پرینت کرده و به دیوار اتاق هایتان در مجلس نصب کنید.

یادداشت از محمدرضا علی اشرفی

خبر مرتبط
اسامی جدید نامزدهای کابینه مسعود پزشکیان
اسامی جدید نامزدهای کابینه مسعود پزشکیان

بیشتر اسامی مطرح شده برای تصدی وزارتخانه‌های تعیین تکلیف شده جدید هستند و تلاش شده از اسامی تکراری در دولت‌های اصلاحات و اعتدال پرهیز شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ