تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 140495

جزییات برگزاری نخستین رویداد نمایشگاهی در دولت چهاردهم

جزییات برگزاری نخستین رویداد نمایشگاهی در دولت چهاردهم
عضو شورای سیاستگذاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور از دعوت رسمی از مسعود پزشکیان برای حضور در افتتاحیه این نمایشگاه به عنوان نخستین رویداد نمایشگاهی در دولت چهاردهم خبر داد.

به گزارش شهر بورس، صالح سپاسدار طهران با بیان این که نمایشگاه صنعت مالی ایران بعنوان بزرگترین رویداد اقتصادی کشور در شانزدهمین دوره خود که از ۱۹ تا ۲۲ مردادماه امسال برگزار می‌شود، میزبان دست‌اندرکاران، بازیگردانان و بازیگران اصلی صنایع مرتبط خواهد بود، گفت: حضور مقامات کشور از جمله شمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، مجید عشقی رئیس سازمان بورس، شاپورمحمدی عضو کارگروه وزارت اقتصاد دولت چهاردهم و عبده تبریزی مشاور اقتصادی رئیس جمهور و عضو کارگروه وزارت اقتصاد دولت چهاردهم در نمایشگاه قطعی شده است.

مدیرعامل شرکت بانیان امید و مجری نمایشگاه صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) افزود: با توجه به این که شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی، نخستین رویداد نمایشگاهی در دولت چهاردهم است و منتخب مردم نیز تاکید زیادی بر مباحث اقتصادی بویژه بازار سرمایه دارند، بنا به درخواست کارشناسان و فعالان اقتصادی بویژه سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه، طی نامه‌ای به صورت رسمی از دکتر پزشکیان برای حضور در مراسم افتتاحیه به عنوان میهمان ویژه دعوت بعمل آمده است. بعلاوه این که این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی را برای دیدار رئیس جمهور با فعالان مالی کشور، صنایع و شرکت‌ها فراهم آورد.

وی اضافه کرد: بانکهای دولتی و خصوصی، موسسات اعتباری، تعاونی‌های اعتباری، صرافی‌ها، لیزینگ‌ها، صندوق‌های قرض‌الحسنه، خدمات مرتبط و استارتاپ‌ها، ارکان بازار سرمایه، کانون‌ها، کارگزاران، شرکت‌های تامین سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های مشاوره و سرمایه‌گذاری، سبد‌گردان‌ها، شرکت‌های اطلاعات مالی، سرمایه‌گذاری‌ها، شرکت‌های مادر(هلدینگ)، موسسات رتبه‌بندی، حسابرس‌های معتمد، بیمه‌ها، کارگزاران بیمه، ارزیابان خسارت و همچنین خدمات فناوری اطلاعاتی، موسسات آموزشی، دانشگاه‌ها، انجمن‌ها، سایر خدمات و تجهیزات فنی و مهندسی، ناشران بورس، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های بورس، نهادهای عمومی، نهادهای دولتی و نهادهای حاکمیتی مثل دوره‌های گذشته در شانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی نیز حضور فعالی خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:پیش بینی بورس فردا | یکشنبه 31 تیرماه 1403

خبر مرتبط
نخستین نشست نقد فیلم‌های سینمایی با موضوع بازار سرمایه به همت سبدگردان داریک 
نخستین نشست نقد فیلم‌های سینمایی با موضوع بازار سرمایه به همت سبدگردان داریک 

نخستین نشست تحلیل فیلم سینمایی در حوزه مالی و اقتصادی با عنوان مارجین کال، برگزارشد.


عضو شورای سیاستگذاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ادامه داد: در این راستا تاکنون حضور وزارت اقتصاد و امور دارایی، معاونت علمی ریاست جمهوری، شرکت‌ها و سازمان‌های حوزه بیمه‌ها، بانک‌ها و بازار سرمایه و همچنین گروه‌های مالی مانند دانایان، کاریزما و … در این دوره از نمایشگاه قطعی شده، و ثبت‌نام برای حضور و مشارکت در این نمایشگاه در روزهای باقی مانده نیز ادامه یافته و شتاب بیشتری گرفته است.

مدیرعامل شرکت بانیان امید و مجری شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور افرود: علاوه بر این بانک مرکزی ایران طی نامه رسمی، معاون بانک توسعه جدید (NDB) سران بریکس را جهت حضور در نمایشگاه صنعت مالی امسال دعوت کرد تا ضمن معرفی توانمندی‌های پولی و مالی کشور، زیرساخت تعاملات عملیاتی با این بانک ایجاد شود.

سپاسدار عنوان کرد: در این راستا حضور معاونین بانک NDB در نمایشگاه صنعت مالی امسال قطعی شده است که با توجه به اهمیت عضویت کشورمان در این تشکیلات و نیاز به ایجاد تعاملات عملیاتی، حضور و آشنایی ایشان با ساختارهای مالی کشور بسیار موثر خواهد بود و می‌تواند به گسترش همکاری‌ها و توسعه سرمایه‌گذاری در صنعت مالی ایران کمک شایانی کند.

وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها در راستای تحقق اهداف تجاری مخاطبین می‌بایست دو خاصیت اصلی را محقق کنند، که اولین خاصیت پایدار و قابل اعتماد بودن و دومی پویایی و توسعه می‌باشد. برای تحقق این دو ویژگی، در تمامی مراحل اجرای دوره‌های مختلف نمایشگاه صنعت مالی ایران برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده که بخش قابل توجهی از آنها در این دوره پیاده‌سازی شده است.

جزییات برگزاری نخستین رویداد نمایشگاهی در دولت چهاردهم

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ