تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر : 140277

وتوسم سهامداران را فراخواند

وتوسم سهامداران را فراخواند
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی (وتوسم) در نظر دارد مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت را در روز دوشنبه 8 مرداد ماه برگزار کند.

به گزارش شهر بورس، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی (وتوسم) با درج اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد به دلیل به حد نصاب نرسیدن مجمع در 20 تیرماه 1403 این مجمع در روز دوشنبه مورخ 1403/05/08 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان وليعصر بالاتر ازميدان ونک خيابان شهيد خدامی پلاک 89 طبقه همکف سالن آمفی تاتر خاتم الانبيا گروه توسعه ملی برگزار می گردد لذا از کلیه سهامداران دعوت می شود در این جلسه حضور به هم رسانند.

دستور این جلسه انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت است.

سهامداران به منظور دريافت برگه حضور در جلسه با ارائه اصل کارت ملی برای اشخاص حقيقی، وکالت نامه رسمی معتبر برای نماينده وی و معرفی نامه رسمی به همراه کارت ملی برای نمايندگان اشخاص حقوقی ، از تاريخ 1403/05/06 طی ساعات اداری به واحد امور سهام واقع در محل شرکت مراجعه نمايند. شايان ذکر است برگه حضور در جلسه تا زمان قبل از شروع جلسه و در محل برگزاری مجمع نيز توزيع می گردد.همچنين سهامداران می توانند سوالات خود را با شماره 85549300 مطرح نمايند.


بیشتر بخوانید:چرخش زیان نتوس

خبر مرتبط
مزایده وتوسم نتیجه ای نداشت
مزایده وتوسم نتیجه ای نداشت

شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی (وتوسم) معادل 8,3 درصد از سهام شرکت ثمسکن را به مزایده فروش گذاشته بود که نتیجه ای حاصل نکرد.


وتوسم سهامداران را فراخواند

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ