تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
کد خبر : 139957

اقدامات معاونت حقوقی در بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک دی اثربخش است

اقدامات معاونت حقوقی در بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک دی اثربخش است
سرپرست بانک دی در نشستی که با هدف بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی معاونت حقوقی و وصول مطالبات برگزار شد، کاهش مطالبات غیرجاری بانک دی در نظام بانکی را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در این نشست که با حضور معاون، رؤسا و معاونان ادارات معاونت حقوقی و وصول مطالبات و جمعی از مدیران برگزار شد، علیرضا قیطاسی ضمن قدردانی از عملکرد همکاران این معاونت گفت: طی ۲ سال اخیر با اقدامات اساسی و اصلاحات ساختاری انجام شده در حوزه حقوقی و تمرکز بر وصول مطالبات، شاهد کاهش ۵۲.۴ درصدی مطالبات غیرجاری و کاهش ۵۰ درصدی نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات اعطا شده (NPL) بودیم که یک دستاورد بزرگ برای بانک دی است.

وی افزود: با تقویت هدفمند حوزه‌های بازرسی، امور شعب، حراست و آموزش و حمایت آن‌ها از حوزه حقوقی، علاوه بر ایجاد یک وحدت رویه و ادبیات مشترک، زمینه مطلوبی برای تسریع اثربخشی امور حقوقی و وصول مطالبات ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید:تولید کاتالیست پتروشیمی‌ها در «ومعادن»


وی ادامه داد: مجموعه اقدامات و دستاوردهای ایجاد شده در وصول مطالبات، با هدف افزایش نقدینگی بانک و افزایش توان تسهیلات‌دهی انجام شده که نتایج آن در بهبود شاخص‌های عملیاتی مشهود است.

خبر مرتبط
پرداخت وام 200 میلیونی به زنان خانه دار و شاغل
پرداخت وام 200 میلیونی به زنان خانه دار و شاغل

وام‌های ویژه بانوان در بانک دی و کشاورزی با شرایط جدید پرداخت می‌شود. جزئیات این وام‌ها و مدارک لازم برای دریافت آن‌ها را در ادامه بخوانید.

سرپرست بانک دی ضمن تأکید بر لزوم تلاش شبانه‌روزی در وصول مطالبات و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی بانک گفت: حدود ۸۵ درصد آرای صادره در محاکم به نفع بانک دی بوده  که این نشان‌دهنده اثربخشی اقدامات در حوزه حقوقی و وصول مطالبات است.

در ابتدای این نشست معاون، رؤسا و معاونان ادارات «معاونت حقوقی و وصول مطالبات» به ارائه گزارش عملکردی در حوزه‌های دعاوی، اجرائیات و فروش املاک مازاد پرداختند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ