تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 139571

کارزار مطالبه نجات بورس از دولت جدید

کارزار مطالبه نجات بورس از دولت جدید
سهامداران و فعالان بازار سرمایه با ایجاد کارزاری از دولت مسعود پزشکیان درخواست کردند تا در اقدام فوری به چالش‌های سازمان بورس رسیدگی کند.

به گزارش شهر بورس، مدتی است بازار بورس به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان جذب سرمایه و تأمین مالی در کشور با چالش‌های جدی مواجه شده است. نوسانات شدید و کاهش ارزش سهام، اعتماد عمومی به این بازار را به شدت کاهش داده و سرمایه‌گذاران را دچار نگرانی کرده است. در این میان، کارزاری تحت عنوان “مطالبه‌ی نجات بورس” شکل گرفته که هدف آن مطالبه از دولت مسعود پزشکیان به ضرورت اقدام فوری برای بهبود وضعیت بورس است.

در متن این کارزار آمده است؛

جناب آقای دکتر پزشکیان

رئیس‌جمهور منتخب

خبر مرتبط
خبر مهم ظریف از چینش دولت پزشکیان
خبر مهم ظریف از چینش دولت پزشکیان

فرآیند تشکیل دولت چهاردهم با حضور فعال نهادهای مدنی در حال ادامه است؛ ویدئویی که محمد جواد ظریف منتشر کرده، جزئیات جدیدی از ساختار آینده دولت را آشکار می‌کند.

سلام؛

با توجه به عملکرد غیرشفاف و خسارت‌بار سازمان بورس و اوراق بهادار در دوران ریاست مجید عشقی، قوانین و رویه‌های حاکم بر بازار سرمایه که آینده سرمایه‌گذاری در این بازار را برای سرمایه‌گذاران خُرد با چالش‌های متعدد مواجه کرده و همچنین نقش جهت‌دار ناظران سازمان، عملکرد ضعیف سازمان بورس در دفاع از صنایع ما در در نرخ‌گذاری‌ها و وضع قوانینی که لطمات فراوانی به سهامداران در یکسال اخیر وارد کرده‌ است و همچنین عدم معرفی عاملان ریزش اردیبهشت ۱۴۰۲ بورس، خواستار برکناری عشقی، در دولت شما به‌ فوریت و اصلاح قوانین و رویه‌های حاکم بر بازار سرمایه هستیم.
برای امضای این کارزار کلیک کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ