تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۰۹
کد خبر : 139564

شرایط دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه + میزان اقساط

شرایط دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه + میزان اقساط
بانک سپه به آن دسته از مشتریان خود که دارای حساب متصل به کارتخوان و درگاه پرداخت اینترنتی هستند، تا سقف پنج میلیارد تومان وام می‌دهد.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، بانک سپه برای آن دسته از مشتریان خود که دارای حساب متصل به پایانه‌های پرداخت و دستگاه‌های کارتخوان هستند، تسهیلاتی را تحت عنوان طرح کارآسان ارائه می‌دهد. متقاضیان دریافت این وام باید دارای یک حساب جاری باشند که به درگاه‌های پرداختی متصل است. مبلغ وام به میزان تراز و گردش مالی حساب بستگی دارد و ممکن است متغیر باشد.

وام با دستگاه کارتخوان بانک سپه به چه کسانی تعلق می‌یابد؟

کف مبلغ وام طرح کارآسان بانک سپه ۱۰ میلیون تومان و سقف آن پنج میلیارد تومان است که مبلغ آن بر اساس گردش حساب شخص متقاضی متغیر است؛ به عبارت دیگر اگر دستگاه کارتخوانی به طور روزانه تراکنش بیشتری را در شبکه شتاب ثبت کند، صاحب آن حساب می‌تواند مبلغ بیشتری را به عنوان تسهیلات دریافت کند.

متقاضی دریافت این وام باید در بانک سپه سپرده جاری یا کوتاه‌مدت افتتاح کند و مدت زمان خواب این سپرده دو تا 6 ماه خواهد بود. داشتن ضامن هم صنف و دارای مجوز کسبوکار نیز برای دریافت این وام ضروری است. همچنین وام‌گیرنده نباید دارای چک برگشتی یا اقساط معوق به بانک سپه باشد.

هر قسط وام 5 میلیارد تومانی چقدر است؟

از آنجا که نرخ سود تسهیلات طرح کارآسان بانک سپه 23 درصد و دوره بازپرداخت آن 36 ماهه است، اگر فردی وام پنج میلیارد تومانی بانک سپه را دریافت کند، باید ماهانه مبلغ 193 میلیون و 548 هزار تومان به عنوان قسط به این بانک پرداخت کند. به این ترتیب، وام‌گیرنده در پایان دوره سررسید باید مبلغی بالغ بر ۶ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان به بانک سپه بازگرداند.

خبر مرتبط
مبلغ وام ازدواج 1403 چقدر است؟ + شرایط جدید و مبلغ دقیق
مبلغ وام ازدواج 1403 چقدر است؟ + شرایط جدید و مبلغ دقیق

شرایط جدید وام ازدواج 1403 اعلام شد؛ در این مقاله به بررسی جزئیات و شرایط دریافت این وام پرداخته‌ایم.

افزون بر آن، وام‌گیرنده باید برای دریافت این تسهیلات، مبلغ 200 هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک پرداخت کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ