تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 139254

هدیه جدید دولت/ خرید اقساطی کالا و خودرو با تخفیفات ویژه

هدیه جدید دولت/ خرید اقساطی کالا و خودرو با تخفیفات ویژه
دولت با معرفی مَ‌کارت امکانات ویژه‌ای فراهم کرده است تا مشمولان از تخفیفات و خدمات ویژه از جمله خرید اقساطی کالا و خودرو برخوردار شوند.

به گزارش شهر بورس، دولت با یک سورپرایز جدید به سراغ هنرمندان کشور آمده است. مدیرعامل شرکت مَ‌کارت، حیدر مرادی، در خصوص مزایای هنرکارت اظهار داشت که هنرمندان با عضویت در صندوق اعتباری هنر می‌توانند از این کارت بهره‌مند شوند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کارت، هویتی بودن آن است. بانک مرکزی تنها به هنرکارت اجازه چاپ اطلاعات هنرمند به زبان فارسی و انگلیسی را داده است. همچنین، در پشت این کارت، جمله‌ای مبنی بر عضویت هنرمند در جامعه هنری و فرهنگی ایران ذکر شده است.

خدمات و تخفیفات ویژه هنرکارت

مرادی به خدمات و تخفیفات این کارت اشاره کرد و گفت: هنرمندان می‌توانند از این کارت برای خرید مایحتاج خود استفاده کنند. خدمات شامل بازگشت نقدی و تخفیفات ویژه است. بر اساس تراکنش‌ها، از 0.75 تا 1.5 درصد مبلغ خرید به حساب هنرمندان بازمی‌گردد. همچنین، هنرمندان در مراکز طرف قرارداد از 5 تا 100 درصد بازگشت نقدی خواهند داشت.

فروشگاه آنلاین مَ‌کارت

مرادی ادامه داد: فروشگاه آنلاین مَ‌کارت امکان خرید انواع خدمات و کالاها با تخفیفات ویژه یا به صورت اقساطی را برای هنرمندان فراهم کرده است و افزود در حوزه‌های معیشتی، درمان و سفر، با شرکت‌های مختلفی در حال مذاکره هستیم تا تخفیفات و شرایط پرداخت مناسبی را برای هنرمندان فراهم کنیم.

خبر مرتبط
خبر مهم ظریف از چینش دولت پزشکیان
خبر مهم ظریف از چینش دولت پزشکیان

فرآیند تشکیل دولت چهاردهم با حضور فعال نهادهای مدنی در حال ادامه است؛ ویدئویی که محمد جواد ظریف منتشر کرده، جزئیات جدیدی از ساختار آینده دولت را آشکار می‌کند.

وی همچنین به امکان عرضه محصولات هنرمندان در فروشگاه آنلاین مَ‌کارت اشاره کرد و گفت: هدف ما ایجاد فضایی برای عرضه محصولات و خدمات هنرمندان است. تاکنون با برخی هنرمندان همکاری داشته‌ایم و تجربه خوبی در این زمینه کسب کرده‌ایم.

سطوح مختلف هنرکارت

مرادی در خصوص سطوح هنرکارت توضیح داد: هنرکارت دارای 4 سطح آبی، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم است. سطح کارت بر اساس تعداد و میزان تراکنش‌ها و مبلغ رسوب حساب ارتقا می‌یابد. کارت آبی 0.75 درصد، نقره‌ای 1 درصد، طلایی 1.25 درصد و پلاتینیوم 1.5 درصد بازگشت نقدی دارد.

وی افزود: دارندگان کارت‌های طلایی در روز تولد خود هدیه دریافت می‌کنند و می‌توانند از خدمات رایگان بانک عامل مانند ترانسفر فرودگاهی و اقامت نیم‌بها بهره‌مند شوند.

منبع: فردانیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ