تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۲۵
کد خبر : 139201

شرایط دریافت وام فوری سامانه فرابانک ملت

شرایط دریافت وام فوری سامانه فرابانک ملت
بانک‌ها شرایط متفاوتی برای پرداخت وام فوری به سپرده گذاران خود ارائه می‌دهند. در این گزارش شرایط وام فوری سامانه فرابانک ملت بررسی می‌شود.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت نیوز، یکی از معضلات بزرگ متقاضیان دریافت وام، روند طولانی و آزاردهنده ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها است. با این حال برخی بانک‌ها طرح‌هایی برای اعطای وام فوری به مشتریان خود ارائه می‌کنند که این مشکل را تا حدودی بر طرف می‌کند. در این گزارش شرایط پرداخت وام فوری سامانه فرابانک ملت بررسی می‌شود.

شرایط وام فوری سامانه فرابانک ملت چیست؟

مشتریان بانک ملت می‌توانند با استفاده از سامانه فرابانک، به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعبه تا سقف 200 میلیون تومان وام بگیرند.

بانک ملت با سامانه فرابانک، با شرایط مسدودی سپرده، ضامن رسمی و اعتبار شغلی با نرخ سود 23 درصدی ارائه می‌دهد. برای دریافت وام فوری از بانک ملت لازم است که وام گیرنده ازمشتریان این بانک باشد وهیچگونه بدهکاری و یا وام تسویه نشد‌‌ه‌ای در بانک مورد نظر نداشته باشد. به علاوه، این بانک به افرادی که سابقه چک برگشتی دارند هم تعلق نمی‌گیرد.

برای دریافت وام از بانک ملت ابتدا لازم است متقاضیان در بانک ملت سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند که این سپرده تا زمان تسویه کامل وام مسدود خواهد شد. همچنین برای برخی تسهیلات این سامانه نیاز به ایجاد میانگین حساب یا داشتن سپرده بلندمدت است.

خبر مرتبط
شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بانک تجارت
شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بانک تجارت

بانک تجارت بدون نیاز به متقاضیان واجد شرایط، تا سقف 100 میلیون تومان با نرخ بهره 23 درصد و حداکثر زمان بازپرداخت 48 ماه وام بدون ضامن می‌دهد.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام 60 ماه و هر قسط وام 200 میلیون تومانی حدود پنج میلیون و 640 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، 138 میلیون و 200 هزار تومان و مجموع کل رقم وام و سود 338 میلیون و 300 هزار تومان است. همچنین هزینه های جانبی این وام که شامل تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می‌شود، 30 هزار تومان است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ