تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر : 139077

پرداخت وام 200 میلیونی به زنان خانه دار و شاغل

پرداخت وام 200 میلیونی به زنان خانه دار و شاغل
وام‌های ویژه بانوان در بانک دی و کشاورزی با شرایط جدید پرداخت می‌شود. جزئیات این وام‌ها و مدارک لازم برای دریافت آن‌ها را در ادامه بخوانید.

به گزارش شهر بورس، بانک‌ها برای حمایت از بانوان شاغل و خانه‌دار، وام های فوری در نظر گرفته اند؛ ویژگی‌ای که وام فوری را از سایر تسهیلات متمایز می‌کند، کوتاه‌تر بودن فرآیند دریافت این وام است. ضمانت این تسهیلات با ضامن معتبر، سپرده‌گذاری در بانک یا وثیقه‌گذاری انجام می‌شود.

بانک‌های متفاوت، این وام را با شرایط مختلفی به زنان شاغل و خانه‌دار پرداخت می‌کنند. در ادامه، شرایط پرداخت این وام در دو بانک کشاورزی و دی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مدارک لازم برای دریافت وام

برخلاف بسیاری از طرح‌های تسهیلاتی در بانک‌های گوناگون که به صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت می‌شوند، وام فوری بانوان به صورت سنتی اعطا می‌شود. بانوان متقاضی دریافت این وام باید با در دست داشتن نسخه اصلی مدارک شناسایی خود مثل شناسنامه و کارت ملی، اسناد مربوط به ضامن، مثل فیش حقوقی یا تاییدیه استخدام، مدارک شناسایی ضامن و فرم تقاضای وام به بانک عامل مراجعه کنند.

وام بانک دی

وام بانوان بانک دی به زنان مشتری این بانک، اعم از خانه‌دار و شاغل تعلق می‌گیرد و وام گیرنده برای دریافت این تسهیلات، باید در این بانک سپرده‌ای با حداقل مبلغ دو میلیون تومان داشته باشد و برای حداقل سه ماه، میانگین حساب ایجاد کند. این وام در قالب کارت اعتباری ۵۰ میلیون تومانی، به وام‌گیرنده اهدا می‌شود. نرخ سود این وام ۲۳ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است. بنابراین مبلغ هر قسط آن به یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان می‌رسد. ضمانت این وام با ارائه ضامن رسمی انجام می‌شود و پنج درصد از مبلغ سپرده اولیه نیز تا زمان بازپرداخت کامل وام، نزد بانک مسدود می‌شود. همچنین امکان انتقال این وام توسط زنان شاغل، به سایر اعضا خانواده نیز وجود دارد.

خبر مرتبط
اقدامات معاونت حقوقی در بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک دی اثربخش است
اقدامات معاونت حقوقی در بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک دی اثربخش است

سرپرست بانک دی در نشستی که با هدف بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی معاونت حقوقی و وصول مطالبات برگزار شد، کاهش مطالبات غیرجاری بانک دی در نظام بانکی را مطلوب ارزیابی کرد.

طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی

سقف وام طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی، ۲۰۰ میلیون تومان و مدت زمان بازپرداخت آن تا ۳۶ ماه است. متقاضیان دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی، باید سپرده‌ای با میانگین ۴۰ میلیون تومان در ۶ ماه داشته باشند که این سپرده مسدود نمی‌شود. نرخ سود این وام ۲۳ درصد، هر قسط این وام هفت میلیون و ۷۴۱ هزار تومان و مجموع سود و اصل آن به ۲۷۸ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان می‌رسد. بازپرداخت این وام نیز با معرفی ضامن رسمی، تضمین می‌شود. البته متقاضیان می‌توانند با میانگین سپرده ۲۵ میلیون تومانی برای چهار ماه، وام بانوان ۱۰۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز از بانک کشاورزی دریافت کنند.

منبع: بانک اول

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ