تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 138657

یادداشت مدیرمسئول/

همچنان مطالبه‌گر خواهیم ماند

همچنان مطالبه‌گر خواهیم ماند
انتخابات ریاست جمهوری در حالی با انتخاب مسعود پزشکیان به سرانجام رسید که اهالی بازار سرمایه حمایت حداکثری از این نامزد انتخاباتی داشتند. حال با پایان انتخابات زمان همدلی و اتحاد فرارسیده و باید همچون گذشته مطالبه‌گر بمانیم تا وضعیت اقتصادی کشور روند مثبتی را طی کرده و مشکلات مردم و جامعه روزبه‌روز کاهش یابد.

شهر بورس – امیر توپچی پور: انتخابات اخیر نشان داد که مردم ایران همواره به دنبال تغییرات مثبت و اصلاحات اقتصادی هستند. با انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید، مردم ما بار دیگر نشان دادند که در لحظات سرنوشت‌ساز می‌توانند با اتحاد و همدلی، بهترین گزینه را برای هدایت کشور برگزینند.

این انتخاب مهم و حیاتی، نتیجه‌ای از تلاش‌ها و همبستگی همه مردم ایران بود که در این مسیر نقش‌آفرینی کردند. رسانه‌ها نیز مسئولیت خطیری بر عهده داشتند و با توجه به جایگاه مهم و تأثیرگذار آن‌ها، آژانس خبری تحلیلی شهر بورس نیز در نوع خود تلاش کرد تا با تأکید بر جایگاه مهم بازار سرمایه در اقتصاد کشور، اظهارات کارشناسان امر را در خصوص تفکرات نامزدها رسانه‌ای کند.

ما به‌عنوان یک رسانه تخصصی اقتصادی و بورسی، همواره بر این باور بوده‌ایم که شفافیت، انصاف و نقد سازنده، اصولی است که باید سرلوحه کار ما باشد. اکنون که مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب‌شده‌اند، وظیفه همه ما این است که با حمایت از ایشان، در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور گام برداریم.

ما از امروز همراه با دولت جدید خواهیم بود و در جای خود، با دقت و انصاف، مطالبات مردم و سهامداران را پیگیری و به دولت منتقل خواهیم کرد. نقش رسانه‌ها در این دوره بسیار حیاتی است و باید با نقدهای سازنده، به بهبود عملکرد دولت کمک کنیم.

خبر مرتبط
تعیین وزرای کلیدی؛ گام سرنوشت‌ساز برای بازار ارز و سرمایه
تعیین وزرای کلیدی؛ گام سرنوشت‌ساز برای بازار ارز و سرمایه

صلاحیت وزرای امور خارجه و اقتصاد در مجلس، نگاه‌ها را به سمت تأثیرات احتمالی این دو وزارتخانه بر بازارهای مالی معطوف کرده است.

انتخابات اخیر نشان داد که مردم ایران همواره به دنبال تغییرات مثبت و اصلاحات اقتصادی هستند. وظیفه ما این است که با ارائه تحلیل‌ها و گزارش‌های دقیق، این مسیر را هموارتر کنیم و از دولت جدید بخواهیم تا با استفاده از نظرات و پیشنهادات کارشناسان، برنامه‌های اقتصادی کارآمد و مؤثری را به اجرا بگذارد.

امیدواریم که با همکاری و همدلی همه مردم و مسئولان، شاهد رونق اقتصادی و بهبود شرایط زندگی مردم عزیز ایران باشیم. نقش رسانه‌ها در این مسیر، به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت، بسیار مهم است و ما نیز با تمام توان در این مسیر گام خواهیم برداشت.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات