تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 13850

ادامه تحرکات منفی در شاخص‌سازها

به گزارش شهر بورس، بازار سهام در هفته اول معاملات سال ۱۴۰۰ عملکرد نوسانی را ثبت کرد. در  جریان معاملات سال ۱۴۰۰ حجم معاملات با نوسان همراه بود. در بازار امروز با توجه به افزایش عرضه در نمادهای شاخص‌ساز و کاهش تقاضا در بازار حجم معاملات کاهش چشم‌گیری داشته است. با توجه به افزایش عرضه

به گزارش شهر بورس، بازار سهام در هفته اول معاملات سال ۱۴۰۰ عملکرد نوسانی را ثبت کرد. در  جریان معاملات سال ۱۴۰۰ حجم معاملات با نوسان همراه بود. در بازار امروز با توجه به افزایش عرضه در نمادهای شاخص‌ساز و کاهش تقاضا در بازار حجم معاملات کاهش چشم‌گیری داشته است.

با توجه به افزایش عرضه در بازار امروز، شاخص با گذشت کمتر از یک ساعت از آغاز معاملات پنج هزار واحد کاهش داشت و به یک میلیون و ۲۸۹ واحد رسید. از طرفی شاخص هم‌وزن در جریان معاملات هفته گذشته عملکرد مثبتی را ثبت کرد و با وجود منفی بودن شاخص کل، روند افزایشی داشت اما در جریان معاملات امروز شاخص هم‌وزن هم با افت همراه است.

نمادهای شاخص‌ساز از جمله خودرویی‌ها و برخی از نمادهای بانکی با افازیش چشم‌گیر عرضه همراه هستند. اما نمادهای بزرگی همچون شستا، فملی و شپنا بیش‌ترین تاثیر منفی در حرکت شاخص را دارند.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات