تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 136361

خبر مهم در خصوص سقف اجاره‌بها در مراکز استان‌ها

خبر مهم در خصوص سقف اجاره‌بها در مراکز استان‌ها
وزیر راه و شهرسازی از تصمیم‌گیری درباره سقف اجاره‌بها در مراکز استان‌ها خبر داد.

به گزارش شهر بورس، وزیر راه و شهرسازی در مورد سقف اجاره‌بها در مراکز استان‌ها توضیحاتی ارائه داد. مهرداد بذرپاش در نشست خبری اعضای دولت سیزدهم به مسائل مختلفی از جمله پروژه‌های ترانزیتی و اقدامات وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد.

تصمیم‌گیری درباره سقف اجاره‌بها در مراکز استان‌ها

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که سقف اجاره‌بها برای مراکز استان‌ها تا پایان هفته جاری تعیین و اعلام خواهد شد. وی افزود: در جلسه شورای عالی مسکن که با حضور آقای مخبر برگزار می‌شود، اعداد سقف اجاره‌بها تعیین و به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

پیشرفت‌های ترانزیتی و توسعه زیرساخت‌ها

مهرداد بذرپاش با اشاره به کلان پروژه ایران راه، توضیح داد: در سه سال دولت سیزدهم برنامه‌های ترانزیتی یکی از اولویت‌های مهم بوده و ترانزیت به بخش توسعه ناوگان، توسعه زیرساخت‌ها، توسعه نرم‌افزار و توسعه روابط و توافقات با کشورهای منطقه مرتبط است. رشد ۵۸ درصدی ترانزیت در سال گذشته و ۶۹ درصدی ترانزیت جاده‌ای نشان‌دهنده تحقق اهداف و برنامه‌هاست.

پیشرفت‌های نهضت ملی مسکن و نوسازی بافت‌های فرسوده

بذرپاش در مورد نهضت ملی مسکن و نوسازی بافت‌های فرسوده گفت: تا کنون ساخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن آغاز شده و بخشی از آن‌ها نیز تحویل شده‌اند. همچنین تعداد پروانه‌های صادر شده برای بافت فرسوده از ۴۷ هزار به ۹۴ هزار در سال رسیده است. در حوزه نوسازی بافت روستایی نیز تعداد قراردادها به دو برابر افزایش یافته است.

خبر مرتبط
افزایش بی‌سابقه قیمت بلیت هواپیما؛ وزیر راه عصبانی شد
افزایش بی‌سابقه قیمت بلیت هواپیما؛ وزیر راه عصبانی شد

وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از حکم جدید دیوان عدالت اداری که باعث افزایش شدید قیمت بلیت هواپیما شده، اعلام کرد که این حکم ناعادلانه است و نمی‌توانیم به مردم ظلم کنیم.

وزیر راه و شهرسازی به پروژه‌های مهم دیگری مانند راه‌آهن زاهدان-چابهار و راه‌آهن رشت-آستارا اشاره کرد و گفت: پروژه راه‌آهن زاهدان-چابهار تا پایان امسال تکمیل می‌شود. همچنین پروژه راه‌آهن رشت-آستارا نیز در مرحله توافق اجرایی و تجاری با طرف روس قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات