تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 135891

صلاحیت دکتر پزشکیان قابل مقایسه با دیگران نیست

صلاحیت دکتر پزشکیان قابل مقایسه با دیگران نیست
علیرضا اسدی دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال در کمیته ورزش ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان گفت: از نظر ما صلاحیت آقای دکتر پزشکیان قابل مقایسه با دیگران نیست.

به گزارش شهر بورس، *علیرضا اسدی دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال در کمیته ورزش ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان گفت:*
از نظر ما صلاحیت آقای دکتر پزشکیان قابل مقایسه با دیگران نیست. تو حوزه علمی دکتر پزشکیان ورودی بهترین دانشگاه قبل از انقلاب است. رشته پزشکی ایشان بسیار مهم خوب است. تعهد ایشان به فرزندان و خانواده بسیار بالا است و ما کمتر کسی چنین شرایطی دارد.

وی ادامه داد: شخصیت دکتر پزشکیان درگیر عنصری به نام عدالت است. بحث آشکار سازی فساد در فوتبال مهم است که ایشان به حوزه فساد ستیزی و عدالت تاکید ویژه ای دارد.

اسدی گفت: کمیته ملی المپیک ۱۰۰ عضو دارد که ایران عضو کمیته ملی المپیک نیست و این موضوع نشان دهنده دیپلماسی ضعیف ورزش است.

دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال افزود: ما امروز آمایش سرزمینی در ورزش نداریم که اگر بخواهیم برنامه راهبردی برای ورزش بنویسیم راهی نداریم به آن برسیم. مدیرانی که در حوزه ورزش فعال هستند باید ۵۰۰ نفر از افراد توانمند و شایسته را شناسایی کند. ناکارآمدی ما به خاطر یک دولتی است که فربه، رانت دار و دارای بروکراسی بسیار عظیم است که مربوط به این دولت و آن دولت نیست.


بیشتر بخوانید:رکورد جدید نرخ بهره بین بانکی


علیرضا اسدی گفت: دکتر پزشکیان آدمی است که اگر در پاستور بنشیند یک فرد شایسته برای سیاستگذاری ورزش انتخاب می کند. همه مشکلاتی که ما داریم در حوزه های اقتصادی است و تا اقتصاد اصلاح نشود سایر حوزه ها نیز اصلاح نخواهد شد.

وی ادامه داد: آقای دکتر فاضلی انسان بزرگ و شریفی است که متاسفانه به ایشان فرصت صحبت داده نشد که این موضوع را در ورزش نیز دیده می شود که اگر به چنین افرادی بها داده شود قطعا افراد کاذب جایی نخواهند داشت.

دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال افزود: دکتر پزشکیان چون شخصیت رانتی نیست تنها فردی است که می تواند افراد شایسته مثل علی دایی را به ورزش برگرداند. علی دایی بزرگترین محصول ما در ورزش است که ۱۰۰ سال طول می کشد تا فردی مثل ایشان را در ورزش شاهد باشیم.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات