تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 133885

اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان معرفی شدند

اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان معرفی شدند
مسعود پزشکیان، با صدور احکامی، اعضای کلیدی ستاد انتخاباتی خود را معرفی کرد. این اعضا که از چهره‌های برجسته اصلاح‌طلب با سوابق مدیریتی و اجرایی مختلف هستند.

به گزارش شهر بورس، با صدور احکامی از سوی مسعود پزشکیان، اعضای ستاد انتخاباتی او برای انتخابات ریاست جمهوری آینده مشخص شدند. در ادامه به معرفی کوتاهی از هر یک از اعضای این ستاد پرداخته‌ایم.

علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد

علی عبدالعلی زاده یک سیاستمدار اصلاح‌طلب است که در دولت محمد خاتمی به عنوان وزیر مسکن و شهرسازی خدمت کرده است. او با سابقه‌ای طولانی در مدیریت‌های دولتی و شهری، به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان منصوب شده است.

سید محمد علی افشانی معاون امور استان‌ها

سید محمد علی افشانی نیز از چهره‌های برجسته اصلاح‌طلب است. او در دولت حسن روحانی به عنوان استاندار فارس فعالیت داشته و نقش موثری در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای این استان ایفا کرده است.

علی شکوری راد معاون تبلیغات

علی شکوری راد، عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی و نماینده مجلس ششم، به عنوان معاون تبلیغات ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان منصوب شده است. او یکی از فعالان برجسته سیاسی و از مدافعان حقوق مدنی در ایران است.

خبر مرتبط
کارزار تعیین سریع استاندار فعال، بومی و مردمی برای آذربایجان شرقی
کارزار تعیین سریع استاندار فعال، بومی و مردمی برای آذربایجان شرقی

مردم آذربایجان شرقی با ایجاد کارزاری از رئیس جمهور درخواست کردند تا هرچه سریع‌تر استاندار فعال، بومی و مردمی برای آذربایجان شرقی انتخاب کند.

حجت نظری معاون جوانان و دانشجویان

حجت نظری، عضو سابق شورای شهر تهران و دبیر سیاسی حزب اعتماد ملی، به عنوان معاون جوانان و دانشجویان ستاد انتخاباتی فعالیت خواهد کرد. او از چهره‌های شناخته‌شده در میان جوانان و دانشجویان اصلاح‌طلب است.

فاطمه راکعی معاون بانوان

فاطمه راکعی، نماینده مجلس ششم و از فعالان حوزه حقوق زنان، به عنوان معاون بانوان ستاد انتخاباتی منصوب شده است. او با سابقه‌ای طولانی در حمایت از حقوق زنان و فعالیت‌های اجتماعی، نقش مهمی در جذب و جلب حمایت بانوان خواهد داشت.

احمد صادق بناب معاون مالی و اقتصادی

احمد صادق بناب، سرپرست وزارت راه در دولت محمد خاتمی و سفیر ایران در اوکراین در دوران اصلاحات، به عنوان معاون مالی و اقتصادی ستاد انتخاباتی منصوب شده است. او با تجربه‌ای گسترده در حوزه مالی و اقتصادی، به بهبود برنامه‌های اقتصادی مسعود پزشکیان کمک خواهد کرد.

ابراهیم شیخ معاون روابط عمومی

ابراهیم شیخ، استاد دانشگاه و معاون شهرداری تهران در زمان محمدعلی نجفی، به عنوان معاون روابط عمومی ستاد انتخاباتی فعالیت خواهد کرد. او با تخصص در حوزه روابط عمومی و ارتباطات، نقش کلیدی در برقراری ارتباطات موثر با رسانه‌ها و مردم ایفا خواهد کرد.

این تیم با تخصص‌ها و تجربیات متنوع خود، نقش مهمی در پیشبرد کمپین انتخاباتی مسعود پزشکیان خواهند داشت و برنامه‌های او را به مردم معرفی خواهند کرد

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات