تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کد خبر : 131903

نکسو: کارت بانکی با قابلیت سرمایه‌گذاری هوشمند

نکسو: کارت بانکی با قابلیت سرمایه‌گذاری هوشمند
کارت نکسو یک کارت عضو شبکه شتاب است که علاوه بر تمامی امکانات کارت‌های بانکی رایج، از طریق اتصال به صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی، سود روزشمار بدون ریسک 23 تا 26.1 درصدی ارائه می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود دارندگان کارت نکسو به جای کارت‌های بانکی معمول، از بالاترین میزان سود بدون ریسک بهره‌مند شوند.

کارت نکسو چیست؟

به گزارش شهر بورس، نکسو، محصولی مشترک از گروه مالی فارابی و بانک پاسارگاد است. این کارت علاوه بر امکانات متداول مانند برداشت وجه از دستگاه‌های A T M، استفاده در کارتخوان‌ها، رمز پویا، خرید آنلاین و انتقال وجه (کارت به کارت، پایا و ساتنا)، امکان دریافت سود روزشمار را نیز فراهم می‌کند.

مکانیزم عملکرد نکسو

سود روزشمار کارت نکسو از طریق اتصال به صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی تامین می‌شود. مدیریت این صندوق بر عهده شرکت سبدگردان فارابی است که بازدهی بالایی در بازارسرمایه دارد. پس از دریافت کارت نکسو، کاربران می‌توانند با خرید واحدهای صندوق هدیه از سود روزشمار بهره‌مند شوند و به‌صورت آنی از موجودی خود برداشت کنند. این برداشت‌ها می‌تواند از طریق دستگاه‌هایA T M، کارتخوان یا انتقال وجه از طریق اپلیکیشن‌های موبایل باشد.

همچنین با فعال‌سازی گزینه سرمایه‌گذاری خودکار، موجودی حساب دیجیتال پاسارگاد شخص در پایان هر روز کاری برداشت شده و به حساب صندوق هدیه واریز می‌شود. این مبلغ در روز کاری بعد در کارت نکسو قابل برداشت است.

تفاوت سود روزشمار و ماه‌شمار

برخلاف کارت‌های بانکی معمول که سود ماه‌شمار ارائه می‌دهند، سود کارت نکسو به‌صورت روزشمار محاسبه می‌شود. سود ماه‌شمار به کمترین مانده حساب در هر ماه تعلق می‌گیرد، در حالی که سود روزشمار براساس مانده حساب روزانه محاسبه می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که سود بیشتری به حساب کاربران واریز شود.

مقایسه سود نکسو و کارت‌های بانکی

نرخ سود صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی سالانه 23 تا 26.1 درصد است و هیچ جریمه‌ای برای برداشت ندارد، در حالی‌که سود سپرده‌گذاری در بانک‌ها حدود 9 درصد سالانه است. استفاده از کارت نکسو امکان برداشت آنی وجه از صندوق را فراهم می‌کند و به این ترتیب، کارت نکسو بهترین جایگزین برای کارت‌های بانکی معمولی با سود روزشمار است.

نحوه دریافت کارت نکسو

برای دریافت کارت نکسو، ابتدا باید در کارگزاری فارابی ثبت‌نام کرده و در سجام احراز هویت کنید. سپس به سایت فارابی‌زون به آدرس https://my.irfarabi.com مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام و درخواست کارت را تکمیل کنید. کارت نکسو نهایتاً طی 10 روز کاری از طریق پست به‌صورت رایگان به آدرس شما ارسال می‌شود.

ثبت‌نام و دریافت کارت

سامانه ثبت‌نام کارت بانکی نکسو به‌صورت غیرحضوری و آنلاین در دسترس است. متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه نکسو، درخواست خود را ثبت کرده و کارت خود را درب منزل دریافت کنند. برای ثبت‌نام و دریافت کارت نکسو به‌صورت رایگان و به مدت محدود، کافیست روی لینک ثبت‌نام کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد کنید. در صورت نیاز به راهنمایی جهت استفاده یا فعال‌سازی کارت نکسو، می‌توانید با کارشناسان مرکز پشتیبانی گروه مالی فارابی با شماره 1561 بدون پیش‌شماره تماس بگیرید.

کارت نکسو با امکانات و ویژگی‌های خاص خود، می‌تواند جایگزین تمامی کارت‌های بانکی رایج شود و به کاربران تجربه‌ای نوین از بانکداری و سرمایه‌گذاری هوشمند ارائه دهد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات