تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۱۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 129346

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

وام تسریع 300 میلیونی بانک تجارت برای خوش حسابان

وام تسریع 300 میلیونی بانک تجارت برای خوش حسابان
وام تسریع بانک تجارت با سقف 300 میلیون تومان مختص مشتریانی است که بدهی بانکی و چگ برگشتی نداشته و در کمترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

به گزارش شهر بورس، بانک تجارت در راستای اعطای تسهیلات بیشتر برای مشتریان خود و کسب رضایت آنها و کمک به دریافت تسهیلات آسان، این بار طرحی به نام وام تسریع را اجرایی کرده است که مخصوص مشتریان خوش حساب بوده و دریافت آن نیز آسان است.

وام تسریع بانک تجارت تا سقف 300 میلیون که بر اساس زمان بازپرداخت با ضریب سود چهار، شش و 23 درصد پرداخت می‌شود و نیازی به سپرده و مسدودی سپرده ندارد و بر اساس حساب جاری پرداخت می‌شود.

در وام تسریع نوع ضمانت اعتبار شغلی افراد است که بر این اساس فیش حقوقی صادره از شرکت و سفته لازم است و کارمندان می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر باشند.

شرایط دریافت وام تسریع بانک تجارت

وام گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد و نباید چک برگشتی داشته باشد. همچنین متقاضی دریافت این وام باید دارای فیش حقوقی از شرکت باشد.


بیشتر بخوانید: بانک تجارت امکانی جدید برای سهولت در خدمات بانکی فراهم کرد


همه چیز درباره وام تسریع

حداکثر زمان بازپرداخت وام قرض الحسنه 18 ماه و برای وام مرابحه 6 و 23 درصدی به ترتیب 24 و 36 ماهه است. همچنین اقساط وام 6 و 23 درصدی به ترتیب 13 میلیون و 296 هزار تومان و 11 میلیون و 612 هزار تومان است.

کل سود وام برای وام 6 و 23 درصدی به ترتیب 19 میلیون و 118 میلیون تومان است که مجموعه رقم وام و سود برای 6 و 23 درصد نیز به ترتیب 319 میلیون و 418 میلیون تومان است.

هزینه‌های جانبی این وام مانند تشکیل پرونده و اعتبارسنجی نیز 200 هزار تومان است که با توجه به مبلغ وام 300 میلیونی، عدد چشمگیری به حساب نمی آید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات