تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 12519

قالیباف اصل در مراسم تودیع خبر داد؛

تعداد کدهای بورسی به ۵۷ میلیون رسید

به گزارش شهر بورس، حسن قالیباف اصل در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان بورس افزود: آزادسازی سهام عدالت بعد از ۱۴ سال رخ داد که کار بسیار عظیمی را می‌طلبید و همکاران ما در شرکت سپرده گذاری مرکزی اقدامات لازم را در این رابطه انجام دادند. وی اظهار داشت:  امسال همکاران فناوری تلاش کردند تا

به گزارش شهر بورس، حسن قالیباف اصل در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان بورس افزود: آزادسازی سهام عدالت بعد از ۱۴ سال رخ داد که کار بسیار عظیمی را می‌طلبید و همکاران ما در شرکت سپرده گذاری مرکزی اقدامات لازم را در این رابطه انجام دادند.

وی اظهار داشت:  امسال همکاران فناوری تلاش کردند تا سامانه معاملات را در ترید تقویت کنند، به طوری که  امسال ۴میلیون نفر به صورت الکترونیکی احراز هویت شدند.

قالیباف با بیان اینکه شورای عالی بورس در دو مرحله به صندوق های بازار سرمایه کمک کرد،  گفت: هم اکنون ارزش دارایی های صندوق ها از ۲۰۰هزار میلیارد تومان در انتهای سال گذشته، به ۴۱۲هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گفته رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار، سقف صندوق ها نیز ۱۰هزار میلیارد تومان بود که با آخرین تصمیمی که در شورای عالی بورس گرفته شد، این سقف به ۵۰هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

  قالیباف در ادامه با اشاره به برخی اقدامات در زمینه آموزش و فرهنگ سازی در بازار سرمایه گفت: از این به بعد قرار است اگر کسی می‌خواهد وارد بازار سرمایه شود یک  دوره شش ماهه را طی کند و در صورت موفقیت در آزمون وارد این بازار تخصصی شود که شرکت سپرده گذاری مرکزی اقدامات لازم را انجام داده است.

وی همچنین احیای EPS  ، برگزاری مجامع الکترونیکی، تقویت صندوق توسعه بازار ، پرداخت سود مجامع از طریق سجام و تشکیل بازار هدف را از دیگر اقداماتی دانست که در سال جاری اجرا و تقویت شده است.

منبع: سنا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات