تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 119635

بانک اقتصاد نوین به مجمع می رود

بانک اقتصاد نوین به مجمع می رود
بانک اقتصاد نوین (ونوین) در نظر دارد مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت را در روز دوشنبه 6 فروردین ماه 1403 برگزار کند.

به گزارش شهر بورس، بانک اقتصاد نوین (ونوین) با درج اطلاعیه ای در کدال از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 09:00 روز دوشنبه مورخ 1403/01/06 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس سالن اجتماعات بانک اقتصاد نوین واقع در تهران، خيابان ولیعصر، بلوار اسفندیار، پلاک 24، ساختمان مرکزی بانک اقتصاد نوین طبقه دهم برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

دستور این جلسه در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت است.

تمامی صاحبان سهام بانک يا نمايندگان قانونی آنان می توانند، به منظور اخذ برگه ورود و حضور در جلسه مجمع عمومی مذکور، روز دو شنبه مورخ 1403/01/06از ساعت 08:00 الی 09:00 با در دست داشتن مدارک مالکيت سهام يا مستندات نمايندگی/وکالت/ولایت/قیومت و کارت شناسی معتبر در محل برگزاری مجمع (آدرس فوق الذکر) حاضر شوند. ضمنا ترتیبی اخذ شده است تا برگه ورود به جلسه، از ساعت 08:00 روز قبل از مجمع (یک شنبه 1403/01/05) تا پايان وقت اداری همان روز در محل امور سهام بانک به نشانی تهران، بلوار اسفندیار، پلاک 17 طبقه دوم تقديم حضور سهامداران مراجعه کننده شود. همچنين امکان مشاهده آنلاين اين مجمع و طرح سوال و دريافت پاسخ برای سهامداران از طريق مراجعه به پايگاه اطلاع‌رسانی بانک به نشانی (www.enbank.ir) فراهم شده است. امور سهام بانک از طريق شماره تلفن‌هاي 24594266 و 24594277 آماده پاسخگویی به سئوالات سهامداران است.


بیشتر بخوانید:شتران سهم خرید


بانک اقتصاد نوین به مجمع می رود

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات