تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 74100

گلشیفته فراهانی از خود بی خود شد

گلشیفته فراهانی از خود بی خود شد
(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد.

به گزاش شهر بورس، (رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد، او که در سال ۱۳۷۶ و آستانه ۱۴ سالگی با فیلم “درخت گلابی” ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم “درباره الی” ساخته “اصغر فرهادی” در ایران مقابل دوربین رفت.


بیشتربخوانید: ماجرای مهاجرت بهنوش بختیاری چیست؟


ویدیویی عجیب از گلشیفته فراهانی و همکارانش وایرال شده است. این بازیگر ۳۹ ساله دختر بهزاد فراهانی و خواهر شقایق فراهانی می باشد. فراهانی فعالیت حرفه ای خود را با فیلم درخت گلابی شروع کرده است. گلشیفته فراهانی در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم یک مشت دروغ ممنوع الخروج شد. فراهانی بعد از مهاجرت خود از ایران در فیلم های زیادی هنرنمایی کرده است.

فراهانی درباره بازیگری در خارج از ایران می گوید:

من نمی‌خواهم بازیگر سینمای مستقل باشم یا بازیگر سینمای فیلم‌های پول پاروکن یا بازیگر فیلم‌های ایرانی یا فرانسوی یا اسپانیایی هر چیز دیگری باشم. نمی‌خواهم به عنوان نمادی شناخته شوم. شخصیت من هم اینطوری است. در دی ان ای من است. من هر محدودیتی را می شکنم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات