تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر : 134786

کسب تقدیرنامه تک ستاره شاخص کلی عملکرد انرژی EPI توسط فولاد سنگان

کسب تقدیرنامه تک ستاره شاخص کلی عملکرد انرژی EPI توسط فولاد سنگان
شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در اولین دوره حضور در گروه صنایع انرژی بَر در تولید آهن و فولاد موفق به کسب تقدیرنامه تک ستاره شاخص کلی عملکرد انرژی EPI از دست معاون محترم وزیر صمت شد.

به گزارش شهر بورس و به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی فولاد سنگان، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در اولین دوره حضور در گروه صنایع انرژی بَر در تولید آهن و فولاد موفق به کسب تقدیرنامه تک ستاره شاخص کلی عملکرد انرژی EPI از دست معاون محترم وزیر صمت شد.

طبق این گزارش،هدف از تعریف و اعطای «جایزه ملی مدیریت انرژی»، ترویج استانداردهای سیستم مدیریت انرژی و معیارهای مصرف بهینه انرژی، توسعه فرهنگ دستیابی به اهداف سازمانی با استفاده از مفاهیم مدیریت انرژی و همچنین ایجاد انگیزه و شور و شوق جهت انجام فعالیت در این خصوص در کشور است.


بیشتر بخوانید:نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره بورس چه گفتند؟


این جایزه براساس نتایج ارزیابی عملکرد سازمان‌های متقاضی در خصوص وضعیت سیستم و نتایج اجرای مدیریت انرژی بر مبنای مدل طراحی شده اعطا می‌گردد. در طراحی مدل این جایزه نهایت سعی بر این بوده که به هر دو مقوله توانمند سازها (نگرش، سیستم، ساختار و فرایندها) و نتایج (دستاوردهای حاصل از عملکرد) به نحو مناسبی پرداخته شود و در آن استانداردهای ملی تدوین شده جهت معیارهای مصرف انرژی به کار گرفته شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ