تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 138059

کسانی بر صندلی‌های بزرگ نشستند که در کوچک‌ترین کارگاهی مدیریت نداشتند

کسانی بر صندلی‌های بزرگ نشستند که در کوچک‌ترین کارگاهی مدیریت نداشتند
رئیس کل اسبق سازمان امور مالیاتی گفت: کسانی بر صندلی‌های بزرک نشستند که در کوچک‌ترین کارگاهی مدیریت نداشتند.

به گزارش شهر بورس، علی عسگری در گردهمایی حامیان مسعود پزشکیان، اظهار داشت: آنچه که مشخص بوده، این است که حال اقتصاد اصلا خوب نیست و اوضاع نابسامانی در اقتصاد وجود دارد. سایه سنگینی که بر اقتصاد ایران قرار دارد و سفره مردم کوچک تر شده است.

وی ادامه داد: آنچه که مردم را عذاب می دهد وارونه نشان دادن وضع موجود است. آنچه که مردم از تلوزیون می شنوند و آنچه که در سفره می‌بینند با هم تفاوت دارد.
شاید کسی اهل آمار و ارقام نباشد شاید هر حرفی را بپذیرد.

رئیس کل اسبق سازمان امور مالیاتی خاطرنشان کرد: صاحب نظران و اندیشمندان ما به حاشیه رفتند و از کسانی که اندوخته علمی دارند استفاده نمی شود. کسانی بر صندلی های بزرک تکیه زندند که هنوز در کوچک ترین کارگاهی مدیریت نداشتند. در مشکلات کشور، نه اینکه فقط مقصر دولت سه ساله باشد، همه تقصیرها را گردن دولت یازدهم و دوازدهم می اندازند، در حالی که در این سه سال هیچ اتفاقی نیفتاده است.

عسگری ادامه داد: واحدهای تولیدی و صاحبان سرمایه ما که سال ها اعتماد جلب کرده بودند در سال های اخیر بر باد رفت. امروز یک جریانی به نیابت از مردم خودش را جا می‌زند و تصمیم می گیرد که اقتصاد را به نا کجا می برد. می‌بینم که چه ضربه ای به بورس می زنند درحالی که قرار بود بورس را سه روزه حل کنند.

خبر مرتبط
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شد.

وی بیان کرد: همه ما ممکن است مشکلاتی داشته باشیم و ناراحت باشیم، اما بدانید که پای صندوق نرفتن و رای ندادن عین مشارکت در انتخابات است. یک سری حرف هایی را با باید و نباید می زنند و آن را برنامه می نامند.. یارانه نان سنگکی که باید ۱۸۰۰ تومان باشد را از جیب بیت المال دادند اما کجای تهران نان سنگک این قیمت داده می شود؟

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: آنهایی که پای صندوق نیامدند را ببینیم چه کسانی هستند و برویم از آنها به خاطر کشور و نسل آینده خواهش کنیم. خواهشم از دوستان این است که همه شما سرمایه سنگینی هستید برای کشور و توان اغنا دارید؛ اغنا کنید. ۱۶.۸ میلیارد دلار کسری بازرگانی در کشور داریم. کالا را ۳۰ درصد زیر قیمت به چین می فروشیم و افتخار می کنیم تحریم را داریم دور میزنیم.

وی اظهار داشت: دو مسیر بیشتر نداریم. یک مسیر تداوم وضع موجود و در حاشیه ماندن متخصصان است. یک مسیر هم قوی کردن اراده خودمان با دیدگاه حضور فعالان اقتصادی در بازار بین المللی است. اگر روز جمعه پای صندوق های رای نرویم باید جنازه اقتصاد را تشییع کنیم.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ