تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 155722

کاهش قیمت خودروهای وارداتی

کاهش قیمت خودروهای وارداتی

در حالی که قیمت خودروهای وارداتی به‌طور نسبی کاهش یافته، بازار خودروهای داخلی همچنان در رکود به سر می‌برد و هیچ تغییر خاصی در قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود.

به گزارش شهر بورس، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو اعلام کرد که قیمت خودروهای وارداتی در بازار به‌طور نسبی کاهش یافته، در حالی که قیمت خودروهای داخلی همچنان ثابت مانده است. اسد کرمی درباره آخرین تحولات بازار خودرو گفت: بازار خودرو همچنان در رکود به سر می‌برد و تقریباً هیچ خرید و فروشی در این بازار انجام نمی‌شود.

تأثیر ثبت‌نام‌های جدید بر بازار خودروهای وارداتی

کرمی در ادامه با اشاره به ثبت‌نام‌هایی که برای واردات خودرو، شامل طرح جانبازان و طرح عادی، انجام شده، بیان کرد که این موضوع تأثیراتی بر بازار خودروهای خارجی گذاشته و قیمت خودروهای وارداتی را تا حدودی کاهش داده است. وی همچنین اشاره کرد که هنوز خودروهای وارداتی ویژه جانبازان به بازار عرضه نشده‌اند، اما همین پیش‌فروش‌ها به کاهش قیمت‌ها کمک کرده است.

عدم تغییر در قیمت خودروهای داخلی

به گفته رئیس اتحادیه، در حالی که تقاضا برای خودروهای داخلی همچنان بالاست، تغییر محسوسی در قیمت خودروهای داخلی مشاهده نمی‌شود و قیمت این خودروها تقریباً ثابت باقی مانده است. کرمی افزود: قدرت خرید بسیاری از مردم محدود است و آن‌ها قادر به خرید خودروهای وارداتی نیستند. به همین دلیل، تقاضا برای خودروهای داخلی بسیار بیشتر از خودروهای وارداتی است که مانع از کاهش قیمت خودروهای داخلی شده است.

منبع: مشرق

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون