تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۳۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 151427

کارزار تعیین سریع استاندار فعال، بومی و مردمی برای آذربایجان شرقی

کارزار تعیین سریع استاندار فعال، بومی و مردمی برای آذربایجان شرقی
مردم آذربایجان شرقی با ایجاد کارزاری از رئیس جمهور درخواست کردند تا هرچه سریع‌تر استاندار فعال، بومی و مردمی برای آذربایجان شرقی انتخاب کند.

به گزارش شهر بورس، قصه استانداران آذربایجان شرقی بسیار پرغصه است، با روی کار آمدن دولت سیزدهم، دو استاندار فعال و مردمی را از دست داده و اکنون با شهادت دکتر مالک رحمتی، از اردیبهشت ماه، این استان دیگر استانداری به خود ندیده است.

از روز اول روی کار آمدن دولت‌ چهاردهم نیز زمزمه‌هایی از تعیین استاندار آذربایجان شرقی به گوش رسیده اما هنوز تعیین نشده است؛ بنابه این شرایط مردم آذربایجان شرقی با ایجاد کارزاری از رئیس جمهور درخواست کردند تا هرچه سریعتر نسبت به تعیین استاندار فعال، بومی و مردمی اقدام کند.

در متن این کارزار آمده است؛

ریاست محترم جمهور

خبر مرتبط
سرمست، گزینه برتر استانداری آذربایجان‌شرقی
سرمست، گزینه برتر استانداری آذربایجان‌شرقی

انتخاب استاندار برای آذربایجان‌شرقی، به یکی از مباحث داغ این روزها تبدیل شده است. هر کسی با توجه به جناح یا تفکرات سیاسی و بعضا ارتباطات خود، سعی دارد، گزینه مورد نظر خود را برای استانداری آذربایجان‌شرقی معرفی کند.

با سلام؛

عنایت به شاخص‌های تعیین شده از سوی رئیس‌جمهور و هیئت دولت برای تعیین استانداران، ما مردم آذربایجان شرقی از شما تقاضا داریم با توجه به شهادت استاندار عالم و فاضل آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی در سانحه سقوط هلی‌کوپتر به همراه رئیس‌جمهور شهید و اداره استان در چند ماه گذشته به شکل سرپرستی، لذا تقاضای تسریع در انتصاب استاندار استان صنعتی و اقتصادی آذربایجان شرقی همانند شهید رحمتی مورد تقاضاست.

برای امضای این کارزار کلیک کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات