تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 142350

چانگان‌های وارداتی سایپا تا شهریور تحویل می‌شوند

چانگان‌های وارداتی سایپا تا شهریور تحویل می‌شوند
معاون بازاریابی و فروش سایپا تأکید کرد که تمامی خودروهای چانگان وارداتی تا پایان شهریور به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

به گزارش شهر بورس، معاون بازاریابی و فروش سایپا اعلام کرد که خودروهای چانگان وارداتی تا پایان شهریور به مشتریان تحویل داده خواهد شد. وی توضیح داد که تأخیر در تحویل این خودروها به دلیل تأخیر در تایید استانداردهای مورد نیاز بوده و شرکت سایپا امیدوار است که تا شهریورماه تمامی تعهدات معوق را به صفر برساند.

آقاطاهریان، معاون بازاریابی و فروش سایپا، علت تأخیر در تحویل خودروهای چانگان وارداتی را به تأخیر در تایید استانداردهای لازم مرتبط دانست. وی بیان کرد که خودروهای مدل 2023 پیشتر تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده بودند اما مدل‌های 2024 به تازگی تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

آقاطاهریان توضیح داد که تا کنون حدود 1200 دستگاه از تعهدات چانگان 2023 به پارکینگ‌های سایپا وارد شده و بین 600 تا 700 دستگاه از این تعداد پلاک شده و در حال تحویل به مشتریان است. وی افزود که سایپا امیدوار است با همکاری تأمین‌کنندگان و تیم تولید، تمامی تعهدات معوق را تا پایان شهریور به صفر برساند.

این مقام مسئول همچنین اشاره کرد که میزان تعهدات معوق سایپا پیش از پذیرش مسئولیت مدیرعامل جدید حدود 40 هزار دستگاه بوده که اکنون به 12 هزار دستگاه کاهش یافته است. سایپا با تمام توان در تلاش است تا با همکاری تمامی بخش‌های مرتبط، تعهدات معوق را به صفر برساند و تحویل به موقع خودروها را تضمین کند.

خبر مرتبط
سود 300 میلیون تومانی این خودرو برای خریداران
سود 300 میلیون تومانی این خودرو برای خریداران

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش تقاضا برای خودروهای تولیدی این شرکت به دلیل اختلاف قیمت زیاد با بازار آزاد خبر داد.

منبع: تسنیم

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات