تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۱
کد خبر : 134945

پیش بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط صدراعظم آلمان

پیش بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط صدراعظم آلمان
صدراعظم آلمان در اظهاراتی حمایت‌آمیز از بایدن، وی را پیروز نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 در آمریکا دانست.

به گزارش شهر بورس به نقل از فارس، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان به تازگی در اظهاراتی عنوان کرده که معتقد است احتمال انتخاب مجدد جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در رقابت‌های ریاست‌جمهوری ماه نوامبر در آمریکا بسیار زیاد است. به گزارش اینسایدر، شولتز ضمن حمایت از سیاست‌های بایدن در زمینه توسعه اقتصادی ادعا کرده است که وی نقش خود را در برقراری صلح و امنیت در جهان به خوبی ایفا کرده است و عملکردش موجب افزایش اطمینان خاطر نسبت به او شده است.

شولتز در اظهارات حمایت‌آمیز خود در مورد نتیجه نهایی انتخابات پیش‌رو در آمریکا عنوان کرد: اینکه مردم در مورد برنده بعدی انتخابات آمریکا حدس و گمان می‌زنند، کمی عجیب است.

من فکر می‌کنم به احتمال زیاد رئیس‌جمهور فعلی آمریکا می‌تواند در این انتخابات بار دیگر پیروز شود. صدراعظم آلمان حتی گمانه‌زنی‌ها از ناتوانی بایدن برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر را به دلیل سن بالای وی رد کرده و عنوان کرد، رئیس‌جمهور آمریکا مشکلی در این زمینه ندارد. شولتز در حمایت از بایدن اینطور بیان کرد: او یکی از با تجربه‌ترین سیاستمداران جهان است، به ویژه وقتی که صحبت از سیاست‌ بین‌المللی می‌شود. به نظر من بایدن مردی است که دقیقا می‌داند باید چه کاری انجام دهد. اظهارات حمایت آمیز شولتز در آستانه برگزاری کنفرانس صلح اوکراین که در سوئیس در حال برگزاری است، مطرح شد. نشستی که جو بایدن در آن شرکت نکرد و کامالا هریس، معاون خود را راهی سوئیس کرد.

خبر مرتبط
توییت مهم ثابتی / قالیباف کناره گیری می کند؟
توییت مهم ثابتی / قالیباف کناره گیری می کند؟

احتمال کناره گیری قالیباف مطرح شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ