تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 145792

پیش بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو/ کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی

پیش بینی قیمت خودرو در هفته پیش رو/ کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی
قیمت خودرو همچنان در رکود است و بازار منتظر تحولات سیاسی و اقتصادی است؛ آیا هفته آینده تغییراتی در قیمت‌ها رخ خواهد داد؟

به گزارش شهر بورس، قیمت خودرو در هفته گذشته نوساناتی را تجربه کرده و امروز، جمعه 26 مرداد 1403، بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ثابت مانده است. در حالی که از روز چهارشنبه، فروش محصولات ایران خودرو پس از حدود یک و نیم سال توقف آغاز شده، سوال اصلی این است که آیا این دور از فروش می‌تواند تأثیری در روند بازار خودرو داشته باشد؟

از چهارشنبه گذشته، ایران خودرو فروش محصولاتی از جمله سورن پلاس بنزینی، پژو 207i دنده دستی، رانا پلاس، تارا دستی، تارا اتوماتیک V4، هایما S7، هایما S5، هایما 7X، لونا GRE (برقی) و بستیون NAT (برقی) را آغاز کرده و این فرآیند تا هفته آینده ادامه خواهد داشت. با این حال، بازار خودرو ایران همچنان در رکود است و قیمت‌ها تحت تأثیر عوامل سیاسی و تحولات منطقه‌ای قرار دارند.

جدول قیمت خودروهای داخلی

مدل خودرو تغییر قیمت در هفته گذشته (میلیون تومان) قیمت فعلی (میلیون تومان)
کوییک S دنده‌ای +7.5 407.5
شاهین G -12 702
پژو 207i دنده‌ای -12 686
پژو پارس LX TU5 +2 865

 

پیش‌بینی قیمت‌ها در هفته آینده

بابک صدرایی، کارشناس بازار خودرو، در مصاحبه با شهر بورس اظهار داشت که وضعیت فعلی بازار خودرو تحت تأثیر مسائل سیاسی و تحولات کلان اقتصادی قرار دارد. با این حال، بازار خودرو در رکود بوده و پیش‌بینی می‌شود که قیمت‌ها در هفته آینده نیز بدون تغییر باقی بمانند.

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز با افت همراه بوده است. جک J4 آپشنال با کاهش 112 میلیون تومانی به 775 میلیون تومان رسید. ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای نیز با کاهش 11 میلیون تومانی به 942 میلیون تومان رسید. فیدلیتی پرایم پنج‌نفره با کاهش 85 میلیون تومانی به یک میلیارد و 805 میلیون تومان رسید.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات