تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر : 135011

پیش بینی رئیس اتحادیه طلا درباره قیمت ها

پیش بینی رئیس اتحادیه طلا درباره قیمت ها
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، گفت: در حال حاضر، شرایط قیمت‌ها بسیار خوب است و با توجه به اینکه یک ماه است که قیمت‌ها در ثبات نسبی قرار دارد.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت نیوز، نادر بذرافشان اظهار داشت: در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا اظهار کرد: هفته‌ای که گذشت، بسیار آرام و البته کاهشی بود. از اواسط هفته این کاهش نسبی اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: البته با این روند کاهشی، متاسفانه بازار به سمت رکود و نبود تقاضا رفته و همان شرایط بحرانی که از ابتدای سال در صنف ما ایجاد شده، ادامه پیدا کرده و تشدید شده است.

بذرافشان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، شرایط قیمت‌ها بسیار خوب است و با توجه به اینکه یک ماه است که قیمت‌ها در ثبات نسبی قرار دارد، لذا بعید است که دیگر شاهد نوسان خاصی در بازار باشیم و می‌توان گفت که بهترین فرصت برای مبادلات است.

این مقام صنفی تصریح کرد: شرایط صنعت ما به لحاظ اقتصادی، چندان مناسب نیست و باوجود گذشت سه ماه از سال، هنوز رونق و آرامش به این صنف بازنگشته است؛ این شرایط اگر تداوم پیدا کند، تبعات خوبی نخواهد داشت و می‌تواند آسیب جبران‌ناپذیری را برای صنعت طلا و جواهر کشور و به‌ویژه واحدهای تولیدی درپی داشته باشد.

خبر مرتبط
الان طلا بخریم یا بعد از برگزاری انتخابات؟
الان طلا بخریم یا بعد از برگزاری انتخابات؟

اگر سرمایه‌گذاری در بازار طلا با نگاه کوتاه‌مدت و نوسان ‌گرفتن و کسب سود در بازه زمانی دو تا سه ماهه باشد این بازار اصلاً مناسب نیست و خرید توصیه نمی‌شود.

بذرافشان در رابطه با آخرین قیمت معاملات سکه و طلا در بازار گفت: در آخرین معاملات پایانی هفته در روز پنجشنبه (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۴٠ میلیون و ١۵٠ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ٣۶ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان قیمت داشت. نیم‌سکه ٢٢ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان و ربع‌سکه ١۴ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان دادوستد شد. سکه‌های یک‌گرمی بانک مرکزی نیز در آخرین معاملات هفته، شش میلیون و ٩٠٠ هزار تومان قیمت داشت.

وی افزود: هر مثقال طلای آب‌شده در آخرین معاملات پایانی هفته، ١۴ میلیون و ٣٧٠ هزار تومان دارای بها بود و هر گرم طلای ١٨عیار سه میلیون و ٣١٧ هزار تومان مبنای معاملات طلا قرار گرفت.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ