تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 133688

پیش بینی بورس فردا | سه شنبه 22 خرداد 1403

پیش بینی بورس فردا | سه شنبه 22 خرداد 1403
امروز (دوشنبه) بازار سرمایه روز سبزی را سپری کرد اما بازار فردا چگونه خواهد بود؟ آیا سبزپوشی بورس همچنان ادامه خواهد داشت؟

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه امروز شروع متعادل و رو به مثبتی داشت، اما در ادامه تقاضا در بازار افزایش یافت و بازار توانست روز سبزی را سپری کند. پیش بینی بورس فردا سه شنبه 22 خرداد 1403 چیست؟

شگفتی‌سازِ معاملات امروز نماد وتجارت بود که بازگشایی 15 درصدی را تجربه کرد. امروز بیش از یک میلیارد برگه سهام بانک تجارت میان معامله گران حقیقی و حقوقی جابه‌جا شد. وتجارت با وجودِ اینکه حتی به صف فروش هم نشست، اما در دقایق پایانی صف آن به شکل عجیبی برچیده شد. سایر نمادهای بانکی نیز وضعیت بسیار خوبی داشتند؛ به طوری که سهام بانک صادرات حتی حجم مبنا هم پُر نکرد و از ابتدا تا انتهای معاملات، صف خرید بود.

در پایان معاملات امروز، 65 درصد از سهام بازار معادل 501 نماد سبزپوش شدند و 266 نماد، جامه سرخ به تن کردند. همچنان صندوق های اهرمی نیز امروز پرتقاضا بودند و در پایان معاملات به صف خرید رسیدند. بر اساس قانون جدید سازمان بورس، معاملات صندوق های سرمایه گذاری از امروز همانند سهام، در ساعت 12:30 به اتمام رسید.

شاخص کل بورس، در پایان معاملات امروز بیش از 16 هزار و 100 واحد معادل 79 صدم درصد رشد کرد. همچنین شاخص کل هم وزن نیز رشد بیش از دو هزار و 500 هزار رشد کرد.

خبر مرتبط
پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 4 تیر 1403
پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 4 تیر 1403

امروز (یکشنبه) بازار سهام با فشار فروشندگان آغاز شد اما در میانه بازار با تقویت از سمت تقاضا، سهام مثبت برروی تابلو افزایش پیدا کرد و پایان متعادلی رقم خورد. پیش بینی بور فردا چگونه خواهد بود؟ آیا روند متعادلی خواهیم داشت؟

نمادهای فولاد، فملی و وتجارت؛ بیشترین تاثیر را بر روی رشد شاخص کل داشتند. وتجارت همچنین در صدر ارزش معاملات ایستاد.

پیش بینی بورس فردا | سه شنبه 22 خرداد 1403

با توجه به معاملات امروز، به نظر می رسد که بازار سرمایه استقبال خوبی از نامزدهای انتخاباتی و مصوبات هیئت دولت داشته است. با توجه به محدودیت دامنه نوسان، امروز بسیاری از بزرگان بازار دارای صف های خرید بودند.

شنیده ها نیز از تداوم دامنه نوسان مثبت و منفی دو درصد برای سهام و مثبت و منفی چهار درصد برای صندوق ها حکایت دارد.

در این شرایط، به نظر می‌رسد که بازار سرمایه فردا شاهد برتری تقاضا بر عرضه ها باشد. البته ممکن است تا حدودی شاهد احتیاط خریداران و امتناع آنها از خرید در نزدیکی‌های صفوف خرید باشیم، اما بعید است که فردا بازار سهام بخواهد با افت مواجه شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ