تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر : 133276

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 21 خرداد 1403

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 21 خرداد 1403
امروز (یکشنبه) بازار سرمایه پس افت‌های متوالی در نیمه دوم معاملات با رشد تقاضا در کلیات بازار مواجه شد و پایان متعادلی رقم خورد. روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟ آیا بازار روند مثبت و متعادلی خواهد داشت؟

به گزارش شهر بورس، امروز (یکشنبه) بازار سرمایه همانند روزهای گذشته با محدودیت دامنه نوسان روز معاملاتی خود را آغاز کرد و پس از پایان معاملات با کاهش دو هزار و 992 واحدی شاخص کل، شاهد پایان متعادل بازار بودیم.

معاملات بازار در دقایق نخست با فشار فروش مواجه بود اما پس از گذشت دقایقی با افزایش تقاضا در نمادهای بزرگ مواجه شد و پالایشی‌ها در محدوده‌های مثبت معامله شدند. در ادامه فولاد و فملی در یک قدمی صف خرید قرار گرفتند و در گروه بانکی نیز در غیاب وتجارت، بانک ملت به صف خرید نشست. با پیش‎‌روی نماد های شاخص‌ساز به سمت محدوده‌های مثبت، فشار فروش نیز در بازار کاهش یافت.

صندوق‌های اهرمی نیز که پس از پایان معاملات بازار در حال معامله هستند، همگی در محدوده‌های مثبت قرار دارند و حتی صندوق توان به صف خرید نشسته است و مابقی صندوق‌ها نیز در آستانه صف خرید معامله می‌شوند.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با ریزش دو هزار و 925 واحدی به ارتفاع دو میلیون و 61 هزار واحد بازگشت. این افت شاخص کل در حالی رقم خورد که 62 درصد معادل 459 سهم بازار به رنگ قرمز درآمد و 282 نماد سبز در تابلوی پایانی معاملات وجود داشت. همچنین، شاخص هم‌وزن نیز با افت سه هزار و 329 واحدی به 673 هزار و 330 واحد ریزش کرد.

خبر مرتبط
پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 4 تیر 1403
پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 4 تیر 1403

امروز (یکشنبه) بازار سهام با فشار فروشندگان آغاز شد اما در میانه بازار با تقویت از سمت تقاضا، سهام مثبت برروی تابلو افزایش پیدا کرد و پایان متعادلی رقم خورد. پیش بینی بور فردا چگونه خواهد بود؟ آیا روند متعادلی خواهیم داشت؟

نمای پایانی بازار 20 خرداد 1403


بیشتر بخوانید: بورس نفس کوتاهی کشید + نمای پایانی بازار 20 خرداد 1403


بازار بورس در یکشنبه 20 خرداد

2,061,465  کاهش (0.14٪) شاخص کل
2,925
672,330  کاهش (0.49٪) شاخص هم‌وزن
3,329
بیشترین تاثیر منفی بیشترین تاثیر مثبت بیشترین ارزش معاملات
نوری فولاد وبملت
بوعلی فملی فولاد
وامید وبملت خودرو

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 21 خرداد 1403

بازار سرمایه امروز نفس کوتاهی کشید و پس از افت های متوالی در نیمه دوم معاملات، توانست با رشد تقاضا در کلیت بازار مواجه شود. بزرگان بازار امروز با لیدری گروهی بانکی که صف‌های قابل توجهی را تشکیل داده بودند، توانستند وضعیت بهتری را پیدا کنند.

با توجه به وضعیت موجود، به نظر می‌رسد که فردا نیز معاملات بازار سرمایه در ابتدا با صف های خرید در اکثر نمادها آغاز شود. با این حال، با توجه به کمبود نقدینگی در بازار و مشکلات موجود، بعید به نظر می‌رسد که بازار سرمایه فعلاً بتواند رشد چشم‌گیری را تجربه کند.

به نظر می‌رسد تا فردا اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده اعلام شود که این موضوع نیز می‌تواند بر روی جو بازار تاثیر بگذارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ