تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر : 137141

پیش‌ بینی بورس فردا | 10 تیرماه 1403

پیش‌ بینی بورس فردا | 10 تیرماه 1403
معاملات امروز (شنبه) بازار سهام با رشد بیش از 10 هزار واحدی شاخص کل همراه بود. روند معاملات فردا چگونه خواهد بود؟! آیا روند مثبت ادامه خواهد داشت؟

به گزارش شهر بورس، اولین روز معاملات بازار سهام پس از انتخابات ریاست جمهوری با بازگشت دامنه نوسان به روال سابق، با رشد بیش از 10 هزار واحد شاخص کل به پایان رسید.

ابتدای معاملات امروز، با اعلام نتایج اولیه انتخابات شاهد رشد تقاضا در بازار بودیم و در میانه بازار شاهد سبز شدن بیش از 70 درصد سهام بازار بودیم. اما پس از گذشت ساعاتی از معاملات باردیگر عرضه‌کنندگان دست بالاتر را گرفتند و در نهایت نمای پایانی متعادلی، رقم خورد.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل با رشد 10 هزار و 892 واحدی به ارتفاع دو میلیون و 96 هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن با پنج هزار 698 واحد رشد در ارتفاع 678 هزار و 661 واحد، قرار گرفت.

همچنین 52 درصد سهام بازار معادل 395 سهم در محدوده مثبت به کار خود پایان دادند. همچنین در پایان معاملات 48 درصد بازار معادل 371 سهم وارد محدوده منفی شدند.

خبر مرتبط
پیش بینی بورس فردا | سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
پیش بینی بورس فردا | سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

بازار سرمایه امروز توانست روز بهتری داشته باشد، اما بورس فردا به چه سمتی خواهد رفت؟ آیا عرضه‌ها ادامه دار خواهد بود یا خریداران فردا قدرتمندتر وارد میدان خواهند شد؟

بیشترین ارزش معاملات امروز، متعلق به ثفارس، خودرو و وبملت بود، همچنین نمادهای نوری، بوعلی و حکشتی بیشترین تاثیر مثبت را در بازار داشتند.

پیش‌ بینی بورس فردا | 10 تیرماه 1403

به نظر می‌رسد که فعالان بازار سرمایه همچنان منتظر مشخص شدن وضعیت آینده سیاسی کشور هستند. این موضوع در ابتدای معاملات امروز نیز مشهود بود؛ به طوری که خریداران بر فروشندگان غلبه داشتند، اما در ادامه و همزمان با افزایش احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم عرضه‌ها نیز در بازار افزایش یافت.

به این ترتیب، به نظر می‌رسد که بازار سرمایه همچنان طی روزهای آینده نیز منتظر نتایج دور دوم انتخابات بماند و نتواند رشد خاصی را به ثبت برساند. البته افت محسوس برای بازار نیز دور از ذهن است.

پیش‌بینی می‌شود در معاملات فردا، بازار آغازی متمایل به منفی داشته باشد، اما به مرور بتواند به حالت تعادل بازگردد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ